søndag 14. juni 2009

Birmingham

Hadde en fantastisk liten helg i Birmingham med noen herlige folk. Tok meg fem timer med buss opp dit, men var absolutt verdt det. Forst dro jeg for aa hente Andrea paa togstasjonen og saa dro vi til hotellet for aa sjekke inn og legge dra oss bagasjen. Saa dro vi tilbake til byen hvor vi motte noen av de andre og bare koste oss. Jeg fikk virkelig sansen for Birmingham. Det er jo Englands nest storste by, og har visstnok Englands (eller UK's?) storste shoppingsenter, saa dit skal jeg nok tilbake!
Etter mye trasking og henting av andre folk satte vi oss ned aa spise og saa dro vi tilbake til hotellet igjen for aa ordne oss for kvelden.
Ble en laaang natt med dansing, synging og bare vaere med alle folkene man ikke kommer til aa se paa en god stund igjen (eller kanskje noen man aldri kommer til aa se igjen).. Kvelden endte rundt klokken fire/fem og saa fort jeg la hodet ned paa puta sovnet jeg.


Dagen etter sto vi opp, tok en dusj og dro rett inn til byen. Gikk rett til starbucks hvor vi spiste verdens deiligste frokost - strawberry & vanilla frapocchino + chocolatechip cookie. Deretter gikk vi til togstasjonen hvor jeg maatte si hade til Andrea. Var utrolig trist, men var ikke foer etter jeg kom hjem paa kvelden det gikk helt opp for meg.. Gikk til primark for aa tilbringe den siste timen foer jeg skulle ta bussen hjem igjen (vi har ikke primark her hvor jeg bor skjonner dere, saa det maa utnyttes)!


Naa sitter jeg her og har akkurat spist frokost. Klokken er allerede ett, og i lopet av denne dagen maa jeg gjore alt av pakking ferdig i tillegg til at vi skal dra ut og spise avskjedsmiddag i dag. Passet egentlig perfekt, for dagen i dag er 'Gosport's day out' saa det kan jo bli artig, haha.
Kan ikke fatte at det bare er 2 dager igjen naa.. Vet ikke hva jeg skal si egentlig.

  • Men en gledelig nyhet er at i natt fikk jeg en liten niese og jeg ble tante. Gratulerer saa mye til storebror Jorgen og Marianne!

Ingen kommentarer: