torsdag 11. juni 2009

5 days left

I dag er det altsaa 5 dager igjen til jeg er paa norsk jord! Og 6 dager til jeg er hjemme i gode, gamle Hammerfest. Har blitt lite blogging i det siste, men det er rett og slett fordi jeg har altfor mye annet aa tenke paa.

Her faar dere hvert fall et lite innblikk i hva jeg har gjort de siste dagene;

  • dratt til Southampton, som er en stor by bare 30 minutter fra hvor jeg bor, med to venner. Var litt skuff siden de eneste tingene som egentlig er verdt aa gjoere der er shopping og uteliv, noe vi ikke gjorde, men var et par ting som var verdt aa se i tillegg.

  • dratt en siste gang til London, gaatt ut og kost oss!



  • Slappet av og nytt ferien



  • Gjort siste del av skolearbeid og papirer som maatte ordnes


  • Og i morgen baerer det av gaarde til Birmingham fra fredag - lordag!

  • Forresten har jeg enda en nyhet! Har vaert litt drama her i gaar og i dag. Mel har bestemt seg for at hun vil bli her enda et aar for aa gaa ferdig college her, i stedet for aa gaa 3 aar til i Tyskland, saa naa gjoer hun alt for aa bli. Hun trodde hun kunne bo her hos vertsfamilien enda et aar, men det gikk ikke siden vertsbestemoren trenger rommet sitt her i huset tilbake osv osv. Kom jo som et sjokk paa dem liksom. Saa Mel ble tydeligvis veldig lei seg i gaar naar de fortalte henne nyheten, og hun dro til en venn for aa sove der. Naa er hun enda ikke kommet tilbake og vertsbestemor er kjempeurolig, haha. Vi faar se hva som skjer.

Saa er det bare sondag og mandag igjen foer dagen jeg reiser til Norge er der. Er helt uvirkelig, tror ikke det har gaatt helt opp for meg enda.. Gruer meg til pakkinga, alle jeg maa si hade til og det aa faktisk maatte forlate alt dette - Meeen; borte bra, hjemme best :)

Ingen kommentarer: