lørdag 30. mai 2009

Uka som har vaert

Paa torsdag i forrige uke kom mamma paa besok til meg i Gosport. Jeg dro til Gatwick for aa hente henne og saa dro vi i lag ned til hvor jeg bor. Hadde noen fine dager her hvor jeg viste henne hvor jeg har bodd dette aaret, altsaa Gosport og Portsmouth. Vertsen tok oss ogsaa med ut paa landet hvor vi gikk paa en typisk liten pub. Var koselig at mamma fikk oppleve og se hvordan jeg har levd dette aaret.

Meg og mamma

Alex, Emma, mamma og meg

Lordags formiddag tok vi toget til Reading og ble hentet av tante Kari og Espen. Dagene med dem var innholdrike og vi fikk bli med paa baade konsert og et lite bryllup. Ellers slappet vi bare av og koste oss!

Tirsdag dro jeg og mamma til London. Forste dagen gikk til aa bare gaa rundt og shoppe, ettersom hotellet vaart bare laa en i en liten sidegate fra Oxford street. Perfekt!

Paa onsdag gikk vi litt i byen, slappet av og senere paa kvelden dro vi til Piccadilly circus hvor vi forst spiste og saa dro vi paa musikal - Mamma mia! Var dodsbra og kjempegod stemning. Anbefales! :D

Mamma mia musikal


Pizzakos paa hotellet etter en lang dag ute



Sightseeing og masse gaaing

Sightseeing


- - -


I dag sov jeg lenge og bare nyter ferien. Har fire timer igjen med spansk paa skolen foer jeg kan si at jeg har sommerferie, men er saa og si ferdig. Maa ogsaa ordne et par ting paa skolen, men det er ikke noe stress. Dagen i dag har for det meste gaatt til soling i hagen. Tror jeg til og med ble litt brent. Vaeret er helt utrolig fint her naa, minner om syden, og da kan jeg ikke hjelpe for aa dagdromme om dagene paa stranden med jentene mine om bare 2 maaneder naa!


Fabolous!

4 kommentarer:

mamma sa...

Å så koselig Sunniva.

Tusen takk for kjempefine dager sammen med deg.
Det var fantastiske opplevelser,men det beste for meg var uten tvil å være sammen med deg igjen.

Gleder meg veldig til å få deg hjem igjen.

Stor klem fra mamma.Vi snakkes imorgen!

Maria Reite Nilsen sa...

åhh, så koselig dåkker må ha hatt det! fikk helt tåra i øyan her :) glede mæ til at du kommer hjem, jenta mi! savne dæ masse <3

Anonym sa...

solbrent?? :o

kristina sa...

Hei!! så ut som dere hadde det kjempe koselig:) kos deg de siste dagene i Englang, og hadde vært hyggelig om du kom en tur når du drar til oslo!! :)
Klem Kristina<3