tirsdag 16. juni 2009

tilbake til Norge

Ja, i dag er altsaa datoen for hjemreisen min. Kjorer naa klokka ni til tog stasjonen. Tar tog ti over halv ti og saa er jeg framme paa flyplassen rundt klokken elleve. Flyet fra Gatwick gaar klokken 14.20 og jeg er hjemme i Norge klokken 17.40. Ogsaa reiser jeg hjem til Hammerfest i morgen tidlig :)

I gaar tilbrakte jeg hele dagen i Nottingham, saa det er grunn til 0 blogging. Dro rundt klokken halv aatte og kom tilbake klokken tolv - etterfulgt av pakking som forte til at jeg ikke var i seng foer etter tre. Sto opp klokken syv og saa var det full rulle helt til naa. Har to kofferter og har en sterk mistanke om at faktisk begge er altfor tunge.

HADE ENGLAND!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg flytter til Skottland om halvannen mnd med EF!
Ser ser du var på EF discovery tour i Europa og lurer derfor på om hvor mye det kostet? Hvor mange dager er det egentlig?

Jeg hadde virkelig satt pris på om du orker å svare:=) Jeg har nemlig planer om å ta en slik tur selv.

Om du kunne sendt mail til meg.
(synove_halstensgaard@hotmail.com) hadde jeg blitt evig takknemlig.

Jeg har forresten fulgt med på bloggen din everr now and then;) Den er super!
Hilsen:
Synøve L.H

Daniel sa...

Hva var det beste og hva var det verste med å være på utveksling?