onsdag 13. mai 2009

2 gjort, 5 igjen

Ble akkurat ferdig med den forste psykologi eksamenen og naa har jeg bare 5 eksamener igjen. To i morgen, to paa fredag og en paa mandag. Er jo bare tre dager da, saa skal vel egentlig gaa greit. Ble forresten ferdig med min siste ordentlige skoledag i gaar og det er skikkelig rart. Har jo ikke sommerferie helt enda, men saa fort jeg har hatt alle eksamene + hatt en spansk framforing, saa er jeg fri og frank! Har ikke hatt noen sommerferiefolelse heller, men merket det kom litt i dag - til tross for at vaeret har begynt aa bli kjolig og "vinter" temperatur igjen...
Hvert fall; mamma sendte melding til meg og sa at jeg hadde faatt jobb ogsaa, saa da blir det litt jobbing i sommer paa meg og! Og saa er det faktisk bare rundt 4 uker til jeg skal hjem naa. Vet ikke helt hva jeg tenker om det, er bare helt rart! Maa bare nyte siste tiden naa, kjempemasse!

Naa skal jeg gaa opp og legge meg en times tid foer jeg maa tilbake paa skolen og ha spansk etterfulgt av oving til eksamenene med noen venner etter skolen. Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Sunniva.
Flott at du har fått dæ jobb t sommeren. Da blir vi å jobbe en del i lag. Veldig fin å trivelig arbeidsplass med veldig greie folk.
Ja tenk at nu e du snart ferdig med året ditt i England. Syns d har gått veldig fort. Glede mæ t å se dæ igjen.
Klæm fra Grete

mamma sa...

Kjære Sunniva.
Vel overstått eksamen idag,og lykke til med de resterende.

Tenk så bra at du har fått deg jobb.Det kan du takke snille grete for.Jeg ble så glad.

Natta,klem fra mamma.