søndag 17. mai 2009

17. mai!

Hipp hurra for 17. mai!


Var utrolig artig aa se Norge vinne overlegent i gaar paa grand prix og slaa baade England og Tyskland. Merker jeg satt der og var skikkelig stolt, haha.
I dag naar jeg vaaknet laa jeg bare i senga og sang paa 17. mai sanger og saa sto jeg opp og provde aa lage meg en god frokst. Ble omelett og diverse gronnsaker, men maa innromme at det ikke kan sammenlignes med 17. mai frokostene hjemme..
Blir med andre ord en annerledes feiring her. Har sosiologi eksamen i morgen klokken ni, saa da blir det masse oving i dag. Heldigvis for meg er det min siste eksamen, og etter spansk framforing paa onsdag er jeg ferdig med alt som heter skole!

Saa drar jeg til London, Gatwick airport, paa torsdag for aa hente mammaen min og det gleder jeg meg kjempemasse til! Blir saa koselig.
Foerst skal vi vaere et par dager her saa hun faar se hvor jeg bor osv, saa reiser vi til tante for noen dager og de siste dagene skal vi bare vaere i London, kose oss og dra paa Mamma Mia musikal :D can't wait!

Haaper alle hjemme har en straalende dag og koser seg massemasse!

1 kommentar:

mamma sa...

Hei kjæreste Sunniva.

Gratulerer med dagen eller vel overstått får jeg vel heller si.

Idag har jeg savnet deg veldig.Dagen var ikke den sammme uten deg.

Vi har hatt en fin dag.Været var strålende,og alle var så glad.

Stor stemning i toget.Etter det var vi i barnehagen på kafe og leker for de små.Senere på kvelden var vi på besøk hos bestemor.

Nå har roen senket seg ,og snart er det leggetid for meg.Kristine har sovet lenge allerede.

Lykke til imorgen.Utrolig å tenke på at du etter eksamen er ferdig.

Gleder meg veldig til torsdag.Det skal bli så koselig .

Glad i deg.
Klem fra mamma.