mandag 11. mai 2009

Eksamen uke

Ja, naa kan dere tro jeg gleder meg... Not! Kom nettopp hjem etter to timer engelsk og senere i dag har jeg min forste eksamen i general studies (et fag vi har en time i uken og hvor du rett og slett bare blir testet i dine egne meninger og kunnskap du har laert i andre fag - gaar ikke an aa ove til denne eksamenen), men det er ikke saa stress. I morgen har jeg full dag paa skolen og det er faktisk siste ordentlige skoledag for meg! Paa onsdag har jeg psykologi eksamen, torsdag er det to general studies eksamener og paa fredag har jeg forst engelsk eksamen paa morgenen og saa psykologi eksamen igjen paa formiddagen. Gleder meg med andre ord svaert til denne uka er ferdig! Mandag neste uke har jeg sosiologi eksamen, noe som faktisk er min siste eksamen og da er jeg ferdig!!


Wish me luck!

3 kommentarer:

mamma sa...

Kjære Sunniva.

Lykke til,tenk så flink du har vært.

Gleder meg veldig til å se deg igjen.Klem fra mamma.

Elise sa...

hei, kordan e sosiologi dær ? Har kanskje tenkt å velge det dær.
Lykke til på prøvan! ser ut til at det e en del.

Sunniva sa...

Takk mamma!

Syns egentlig sosiologi e veldig lett her, ikke noe spesielt vanskelig :) men syns det e et veldig interessant fag!