torsdag 2. april 2009

Snart paaske!

Hallo! Naa er det bare 2 skoledager igjen og saa er det ferie. Kan ikke beskrive hvor mye jeg foler jeg trenger det akkurat naa. Har hatt mock eksamener i baade psykologi og sosiologi + coursework i engelsk og test i spansk. Foler meg helt utslitt og var saa naer aa forsove meg i dag. Foler meg helt bortevekk :p
Meeen er ganske fornoyd naa, gjorde nettopp ferdig courseworket til engelsken, saa haaper det ikke er altfor daarlig..
Gleder meg hvert fall til aa komme hjem, for da skal jeg ta en laang honeblund etterfulgt av litt mer (og de siste) leksene. Skal ogsaa bestille oppkjoring, som blir etter paaske, og saa maa jeg ordne et par ting foer Europa turen paa sondag. Blir godt aa komme seg litt bort og oppleve masse! Haaper det blir bra!
Maa innromme jeg kommer til aa savne paasken paa Skaidi med sno, scooterkjoring, skiturer (eh? ok, jeg har ikke alltid vaert like glad i skigaaing, men hadde faktisk gjort masse for aa gaatt paa ski akkurat naa) og kvikk lunsj - men ja, blir jo flere paasker! Men foler liksom ikke at det er saerlig paaske her naar bakken er bar, blomstrene spretter ut og sola skinner og folk gaar ute i t-skjorter. Er helt rart, savner faktisk vinteren. Naar jeg reiser til Italia og alle de andre landene blir det vel bare enda mindre kaldt, men tipper jeg kommer til aa kose meg masse :D

Haaper alt gaar bra hjemme og med dere alle!

Hadde forresten et aldri saa lite mareritt/rar drom i natt. Dromte at jeg var kommet hjem og at vi hadde joggetrening, og at jeg ikke motte opp fordi jeg var redd/flau for aa vaere daarlig og ikke klare det. Tipper det betyr at jeg maa faa raeva i gir og gjoere noe lurt - for komme i form, det maa jeg! Kan jo ikke komme hjem som en liten smorbukk!

6 kommentarer:

Kari sa...

Du e ikke den eneste som glede dæ til påske! Også må du ta masse bilda når du e å reise i Europa som du kan poste på bloggen!

Ida sa...

Hei Sunniva:) Jeg bare lurte på: er spansken i England veldig vanskelig/på et mye høyere nivå enn i Norge? Tenker på å ta det når jeg skal på utveksling selv, men da jeg så gjennom læringsmål osv, ble jeg nesten litt redd. Virker veldig vanskelig!

Hilsen Ida :)

Sunniva sa...

Heh, nei det kan ae tenke mae :p Ja, det skal ae!

Hei Ida! :) den spansken ae har e ikke veldig vanskelig, for den e for nybegynnera siden ae aldri hadde hatt spansk foer, og saa e det noe som hete NVQ som betyr at det bare e coursework og ikke noen eksamen i det faget.. Men hvis du tar AS level i spansk e det sikkert litt vanskeligere. Vet ikke helt, men har hvert fall sett at de har smaa samtaler med laereren hver uke paa spansk, hvis du skjonner :p saa virker litt vanskelig! Men skolen i england er ikke saerlig vanskelig sammenlignet med norge :)

Trine Rollefsen Næss sa...

Heei Sunnivaa!

Blir så glad for å høre at det går fint med dæ. Høres ut som om du ikke går glipp av nåt i påsken, akkurat. Æ misunne dæ!

Haaha, du æ bestanding så fin, ikke nåt å bekymre sæ for:) Og, nei; drømma betyr ingen ting!

Kos dæ masse, jentami! Nu fær æ på hytta:)
Kjempeglad i dæ!<3

mamma sa...

Kjære Sunniva.

Påskeferie og været har vært og er helt fantastisk.

Det skal bli skjønt med ferie nå,vi har alle hatt travle dager.

Bestemor er kommet hjem igjen fra sykehuset.
Tine og Mino har vært her,og de tar kanskje en tur inn på hytten i helgen.

Vi gleder oss veldig til å dra på hytten.
Har jeg fortalt at Kristine har fått slalomski og kjører slalom.
Hun gleder seg veldig denne påsken.

Jeg er så glad for at du også får en spennende om noe annerledes påske.
Gleder meg veldig til å høre.

Du må ha god tur.
Ringer deg imorgen.

Savner deg skatten min.
Klem fra mamma.

Linda sa...

Hei Sunniva!
Må bare ønske dæ en kjempefin påske og en utrolig bra europatur! Kommer nok til å bli kjempegøy! Bare nyt det til fulle, e kjempegla på dine vegne!
Å så e det jo ikke så lenge til vi sees igjen heller da!

Gla i dæ <3
klem fra Linda