lørdag 4. april 2009

Alene hjemme

God kveld!

I dag sto jeg opp tidlig og dusjet foer jeg hadde en totimers kjoretime klokken kvart paa ti. Klokken kvart paa tolv var jeg hjemme igjen og da satte jeg meg ut i hagen og spiste + leste se og hor, etterfulgt av sun bathing! Var herlig vaer i dag, og det utnyttet jeg til det fulle. Hele vertsen dro til London i dag for aa besoke familie, saa jeg har faatt huset for meg selv i hele dag. Det passet egentlig veldig bra siden jeg hadde mye pakking jeg skulle ha gjort (men har selvfolgelig ikke startet enda) + masse andre smaating som maa ordnes. Snakket med mamma paa telefonen en god stund og naa gleder jeg meg bare enda mer til 21. mai!





Legger ved planen for de elleve neste dagene, for spesielt interesserte (eller rett og slett mamma):

Sondag 5. April > forste dag i London
.
Mandag > London - Nederland
(London - Harwich, Harwich - Hoek of Holland, Hoek of Holland - Amsterdam)
.
Torsdag > Nederland - Tyskland
(Amsterdam - Heidelberg)
.
Fredag > Tyskland
(Heidelberg - Munich)
.
Lordag > Tyskland - Italia
(Munich - Venice)
.
Mandag > Italia - Sveits
(Venice - Lucerne)
.
Tirsdag > Sveits - Frankrike
(Lucerne - Paris)
.
Torsdag 16. April > Frankrike - England
(Paris - London - Home)




Siden jeg er alene ble det indisk take-away paa meg i dag! Namminam

Haaper alle sammen faar en fin paaske og koser dere kjempemasse! Det skal hvert fall jeg :D have fun!

Ingen kommentarer: