lørdag 28. mars 2009

Laurdag

I dag er det lordag og dagen hittil har gaatt til soving, spising og kjoretime. Sov til klokken halv to, spiste frokost, slappet av og saa hadde jeg kjoretime fra halv fire til halv seks. Kjoretimen gikk dodsbra og kommer nok til aa ha oppkjoring etter paaska, i mai en gang. Satte meg litt paa dataen og pratet litt med folk, og saa maa vel resten av kvelden gaa til lekser. Egentlig hadde jeg syntes det var helt galt, og at man aldri burde gjoere lekser paa en lordagskveld (eller i helga i det hele tatt), men henger liiitt etter naa + at det bare er en uke igjen til paaskeferien (og Europe Tour), saa tenkte jeg skulle vaere flink og holde ut de siste dagene. Smart, hva?
Straks blir det middag, som i dag er kjottboller. Blir litt irritert, for forrige gangen naar vi fikk kjottboller, var det fordi jeg sa at kjottboller var ganske typisk norsk, men blir liksom ikke saa norskt naar man serverer med pommes frites i stedet for kokte poteter og ertestuing. Ah, jeg savner norsk mat!

Maa ogsaa si god tur til Maria naar hun drar hjem - blir kjemperart aa tenke paa at vi ikke skal bo i samme land de siste maanedene.. Vi mottes jo bare rundt 3 ganger mens vi var her, men var godt aa tenke at vi var naerme for det. Kommer til aa savne deg kjempemasse, darling <3

Maa ogsaa si at jeg synes synd i Hammerfest folkene som mistet strommen i gaar. Stakkars familien min maatte dra rett inn paa hytta, haha. Have fun! ;)

OG husk aa still klokka en time fram i dag!

2 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

tusen takk for det vennen! kommer til å bli veldig rart å flytte. kommer til å savne dæ masse frem til juni.. Men tida går fort, det e iallefall en ting som e sikkert! love you <3

mamma sa...

Kjære Sunniva.

Vi er tilbake i Hammerfest,noe også strømmen er.
Har hatt en fin helg på Skaidi.
Har vært i bakken idag sammen med Fie,Hilde,Kristine ,Magnus og Hilde.Pappa og Odd Arvid har vært på scooter tur.

Neste helg drar vi inn igjen.Kanskje vi tar en tur til Karasjok en av påskedagene.

Gleder meg til å besøke deg i England.Det skal bli artig å se stedene du har vært på.

Så må jeg bare legge meg.
Sov godt vennen min.

Klem mamma.