torsdag 26. mars 2009

Sheffield

HEEEIA

Var i Sheffield fra torsdag til i gaar, og hadde the time of my life! Koste meg kjempemasse hele tiden og hadde det saa artig! Det var meg og Kristina fra torsdag til sondag, og paa sondag kom maria og ble til mandag. Var bare helt herlig aa se begge to igjen, og er helt ufattelig at jeg ikke faar sett noen av dem paa ca 2 maaneder naa, men saant er man jo blitt vandt med.
Slenger med et par bilder. Et bilde sier mer enn tusen ord, eller hva? KOS DERE!
Danny Dyer (kjendis), Kristina og Sunniva
Kristina, Sunniva og randoms
Sunniva og Kristina
Kristina, Maria, Petra og Sunniva
Maria, Kristina og Sunniva
Bouncer, Kristina, Sunniva og Bouncer2

Petra, Sunniva, Kristina og Maria <3>
Trist aa si hadet! :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.

Koselig å se dere sammen,fine bilder.
Trist at Maria ikke ble bra.Men som jeg også skrev til henne må helsen komme først.

Har vært og besøkt bestemor på sykehuset.Hun skal bli der til neste fredag.Hun ber meg hilse deg så mye.

Mino erher nå.Fie ble med Kristine og Mino på gym idag.De synes det var kjempegøy.

Ellers har vi nydelig påskevær her nå.Har vært på skitur idag.

Jeg prøver å trene så mye som mulig.Synes det er så gøy.

Skal på tidligvakt i morgen ,så jeg må legge meg nå.

Håper alt står bra til med deg.Glad i deg vennen min.

Vi gleder oss veldig til du flytter hjem.Kristine sa igår at hun savnet deg så mye.

Klem mamma.

Sunniva sa...

Heia!
Glad i dae og, og hils alle

Kristina sa...

fine bilder Sunniva;) spesielt av kjendisen!! klem