tirsdag 3. mars 2009

Norsk mat, please

Jeg lengter etter påskeegg, hvor blir de av? I tillegg til det, hadde det også smakt med litt kvikk lunsj, en aldri så liten melkesjokolade og noe jeg faktisk kom på i dag; makrell i tomat!


mmmm

Var borte fra skolen i dag, siden jeg følte meg litt syk (kvalm, ondt i hodet etc), men går litt bedre nå. I dag har det vært skikkelig Englands vær, som vil si pøsregn, masse vind og kaaldt! Har øvn en del til teorien, slappet av, sett på tv og tatt livet med ro. Herlig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjære Sunniva.

Å nå kom jeg på hva jeg hadde lovet deg-påske egg.

Skal se om jeg får ordnet det imorgen,så da kan du nok engang se frem til en pakke som denne gangen faktisk kommer.

Det var så koselig å snakke med deg.
Er så glad i deg.
Natta ungen min.
Klem mamma.

Sunniva sa...

Hei!
Ok, tusen takk :D
va koselig å prate med dæ og, som alltid. Glad i dæ, natta!

Linda sa...

Åh, æ fikk makrell i tomat i den forrige pakken, og det va bare heelt fantastisk!

Sunniva sa...

Heldiggris! Ja, det kan æ tenke mæ :D

Anonym sa...

Hei kjære vennen
Litt innestengt fisk blir sendt idag. Håper det kommer raskt fram. Litt av det andre er også med, og noe å friske opp norsken med (magasin). Idag blir en stressdag på jobb, i morgen drar jeg til Spania på den årlige vår-turen. Vi er 14 stk. iår og vi blir i 9 dager.
Ha det så bra og masse klemma fra pappa.

Sunniva sa...

Hei paps!
Herlig, tusen takk!
Heldiggris, daakker faar ha en fin tur da. Neste gang blir ae med, omsaa ae maa vaere med aa spille golf! :D
Kos dae kjempemasse og ha en fin tur! Klem