torsdag 5. mars 2009

English weather

09:00
Sleet Shower
Temp: 2°C

12:00
Sunny Intervals
Temp: 7°C

15:00
Light Rain Shower
Temp: 8°C
Sunset: 17:53

18:00
Clear Sky
Temp: 6°C


Som dere skjonner regnet det heftig i dag naar jeg dro paa skolen. Typisk! Kom paa skolen, og i tutorial skulle de velge/se paa fag som de skulle ha til neste aar, saa da kunne jeg bare gaa. Satte meg paa biblioteket for aa gjoere unna litt lekser, men ble blogg og hotmail forst da. Fikk ogsaa tilsendt en norskstiloppgave fra skolen hjemme - hurra liksom, var akkurat det jeg trengte naa midt i all denne teorien som vi skal laere naa som eksamenene ikke er langt unna. Men gaar sikkert fint, teller jo ikke uansett, er mest laering.
Grunnen til overskriften paa blogginnlegget er at jeg har funnet ut at England nesten maa vaere verre enn Hammerfest naar det kommer til vaer-/klima forandringer (?) I gaar naar jeg startet kjoretimen min, skinte sola og det var ganske varmt. Saa plutselig begynte det aa regne og minutter senere hagglet det! Rett etterpaa skinte sola igjen.
Resten av dagen var helt grei, men saa rundt klokken ti horte vi skikkelig banking paa taket. Jeg trodde naboene holdt paa aa fylle opp bassenget sitt, eller at noen spylte med en stor vannslange paa taket vaart, men gjett hva det var! Det strii haggla ned, plutselig bare. Og noen minutter senere var det over. Den der myten om at engelskmenn snakker mye om vaeret vet jeg ikke helt om stemmer, men de har i alle fall masse aa prate om da!

Gleder meg til skoledagen i dag er ferdig, for er trott og frister aa ta seg en lang middagslur foer middag. See ya!

4 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

vi MÅ ikke skrive den norskstilen, så hvis du har mye å gjøre syns æ bare du skal droppe den! ikke stress for mye! :)

Sunniva sa...

Njaa, skal lese over oppgaven naar ae kommer hjem ogsaa faar ae se! :)

Anonym sa...

Hei Sunniva.

En liten hilsen til deg .
Pakken er sendt idag.

Har akkurat vært på gym med Kristine.Hun synes det er så artig.

Bestemor var nedom,skal hilse så mye til deg.
Skulle også hilse så mye fra Ann Hege.

Neste år blir det Hellas sammen med tante Berit og tante Marie m .fam.

Så må du ha det bra.
Klem mamma.

Sunniva sa...

Heei!
Hørte det, glede mæ til å få den nu :)
Kan æ tenke mæ!
Hils så mye tilbake til alle.

Neste sommer? kor koselig, høres bra ut! Klem