lørdag 7. februar 2009

Weekend

Vaaknet klokken halv ni i dag! Var utrolig trott siden jeg og Mel var lenge oppe i gaar og saa paa the others + jackass, men var verdt det. Grunnen til at jeg var saa morgenfugl i dag var at jeg hadde kjoretime. Kjorte til lee on solent, som er et kjempefint omraade i Gosport med strand promenade osv! Var ekstra fint i dag siden det var sol og ganske fint vaer!



Ovde paa venstre svinger, hoyre svinger og saa kjorte vi bare litt rundt om kring. Deretter laerte jeg med aa bytte gir og saa kjorte vi ut paa en ordentlig vei. Neste gang tror jeg at det var snakk om rundkjoringer, saa det blir spennende.
Tror faktisk stedet jeg bor paa er et ganske bra sted aa laere aa kjore, ettersom man faar laert seg aa svinge masse (for er saa sykt mange, smaae, trange veier), rundkjoringer, trafikklys osv!
Naar jeg kom hjem var jeg vaaken og opplagt. Slappet derfor av litt her hjemme for jeg dro til byen en liten tur og kjopte litt smaasaker (typisk meg, eller hva mamma?)



I kveld er det kino som staar paa planen. Skal se the curious case of Benjamin Button. Har bare sett reklame, men virker som en utrolig bra film (med Brad Pitt i hovedrollen)! Handler om en baby som blir fodt med utseende som en 86-aaring, men etter hvert som han blir eldre, blir han yngre og yngre paa utsiden. Spennende!

Ingen kommentarer: