torsdag 5. februar 2009

Trotting paa skolen

Har vaert sykt trott de siste dagene, noe som sannsynligvis kommer av late dager paa sofaen mens det har snodd ute. Snodde paa mandag og tirsdag (fikk fri fra skolen paa tirsdag pga ikke nok laerere kom seg paa jobb og bare 20% av elevene motte opp) og da var det ikke mye aa gjore. I gaar og i dag var det skole, selv om alle hele tiden gaar rundt og sier at det kommer til aa sno igjen snart.. Er skikkelig lite motivert paa skolen akkurat naa, gidder ikke.
Foler meg bare slapp og trott! Haaper det blir vaar og varmt snart!

I gaar hadde jeg min andre kjoretime, hvor jeg faktisk kjorte ordentlig! Folte meg skikkelig flink og at jeg faktisk fikk til noe. Klutsjen var ikke lenger et like stort problem osv! Det er bare artig :D Fikk ogsaa bekreftelse paa at jeg er med paa EF turen, saa da blir det Nederland, Tyskland, Italia, Sveits og Frankrike i paaskeferien!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.

Så gøy at et går bra med kjøringen,og at du kommer med på ef turen.
Kanskje du må ta mer vitaminer for å få mer energi.
Viktig at du trener også.
Stå på Sunniva-husk at du må jobbe for å oppnå gode resultater.

Glad i deg skatten min.
Klem mamma

Sunniva sa...

Hei mamma!
Ja, syns ogsaa det e kjempeartig og glede mae masse til aa laere mer!
Har faatt time til aa ta blodprove, saa kanskje ae skal gjore det og se om dem finn ut om ae mangle naat. Glad i dae og! KLEM