mandag 2. februar 2009

Snø!


Det her bilde e til dæ, Fie; ikke le for mye!

I dag våknet jeg til synet av en snøbelagt plen og små, lette snøfnugg. Jeg ble skikkelig happy og i godt humør, men når jeg kom ned var det bare stress. Var ikke mye snø eller noe, men vertsmor stressa og ringte rundt for å finne ut om skolene var stengt osv. Naboen var også kommet bort til huset vårt, og begge to sa til meg at "når det snør her stopper alt, ingen vet hva de skal gjøre". Syns det var utrolig latterlig når jeg først hørte det. Vi nordmenn kan virkelig kalle oss selv vikinger! Men når jeg etterpå hørte at naboene nesten hadde blitt påkjørt av en bil som hadde sklidd mot henne, innser jeg jo at bilene og ingenting annet her er forberedt på noe. Ettersom vi fikk høre at bussene og alle transportmidler kunne være opptil 3-4 ganger forsinket, bestemte jeg og Mel oss for å bare være hjemme i dag. Vi har begge bare 3 timer på skolen på mandager (fra 0900-1055 og fra 0300-0355), så vi så rett og slett ikke vitsen med å dra siden vi sannsynligvis kom til å miste minst førstetimen uansett. Vi tok heller denne dagen som en ordentlig kosedag og bare slappet av (har egentlig slappet ganske mye av i det siste siden jeg var i London på torsdag og hadde fri på fredag, meen..)



6 kommentarer:

Maria Nordmo sa...

å gud for en skjønn gutt! og en skjønn pike :) her er det ikke snø! og bra er det, jeg gleder meg til sommeren <3 klems

Anonym sa...

hahahahahahahhaha! :D

Maria Reite Nilsen sa...

SERIØST, i dag spiste æ også akkurat sånn der! icy finger eller nåt :D hahaha

Sunniva sa...

Maria KN: Hihi, av og til ja ;) Syns også det skal bli sommer snart, glede mæ oog <3 klem!

Fie: duuu :p

Maria: Haha, kødde du? Den va good :D

Maria Reite Nilsen sa...

ja, dødsgoo :D vi må se om vi finn sånn i london!

Sunniva sa...

Ja, eller krispy kreme doughnuts :D