tirsdag 10. februar 2009

Reise

I dag hadde vi fri fra skolen. Sto opp tidlig for aa faa mest mulig ut av dagen, men endte fort opp paa dataen. Tenkte jeg skulle bruke fridagen i dag til aa gjore unna litt lekser, men er saa utrolig umotiverende naar man ser stabelen ligge der, og vet at det kommer til aa ta maaasse timer! Stakkars meg. Aa gjore lekser i ferien er et helt klart NEI, saa maa vel bare tvinge meg selv naa. Var snakk om aa gaa en tur paa beachen i dag, men var ogsaa snakk om at det er altfor mye vind ute mot sjoen i dag.. Kan ikke faa sagt det nok; England er iise kaldt!

Siden dagen i dag nesten ikke har gaatt, har jeg ikke saa veldig mye aa skrive om, saa tenkte heller jeg skulle legge ut litt bilder av hvor jeg skal i paaskeferien :D

Nederland - Amsterdam, Harwich, Hoek of Holland



Tyskland - Heidelberg, Munich



Italia - Venice


Sveits - Lucerne


Frankrike - Paris


Ooog om 3 dager skal jeg til London, og da faar jeg sett Maria og Kristina igjen! Gledings :D

5 kommentarer:

Maria Nordmo sa...

Heeeeeldig! Jeg vil også til London med Maria og deg :( <3

Sunniva sa...

Aah, ja det hadde vaert kos! Savne dae :( men vi faar bare ta oss en london tur en gang da <3

Anonym sa...

urettferdig! :(

miss u <3

Sunniva sa...

savne dae og, lillevennen <3

Anonym sa...

Forstår veldig godt hvorfor de skriver det.
Du er utrolig heldig som får muligheten til å se litt av Europa. Du bor jo midt i sentrum. Heldig-gris.
Klem fra pappa