lørdag 28. februar 2009

Lørda'

Og i dag er det mamma sin bursdag! Gratulerer så masse med dagen, håper du også får en fantastisk dag, og jeg er glad i deg og savner deg masse! :)

Snakket akkurat med mamma i telefonen, og nå er jeg kjempeglad! Emma og Alex er ute på "monkeybusiness" og Mel er i Bridgewater hos tyskervennen sin. Er deilig å ha huset for seg selv av og til, for det skjer ikke så veldig ofte faktisk. Så i dag har jeg bare sløva. Sto opp sent, ringte til mamma, spiste frokost og nå sitter jeg bare her. Om en times tid har jeg kjøretime.. Begynner å bli litt lei egentlig. Kjøring er liksom helt greit, men er ikke såå artig. Sånn jeg ser det er førerkortet noe man må ha, og det er vel kanskje mest derfor jeg tar det. Men blir vel kanskje å se litt annerledes på saken når jeg først får lappen, og ikke må sitte inni bilen med en lærer hele tiden.



Ha en fin lørdag! Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk kjære Sunniva.
Kristine hadde en fin bursdag.Etter kake og gaver til frokost troppet hun opp i barnehagen med flagg.
Om ettermiddag hadde vi stort selskap hjemme.Hun hadde 15 gjester fra barnehagen.Vi hadde diverse leker som bro,bro brille.Sette hale på grisen og selvfølgelig pakkeutlevering med flasketuten peker på.
Vi hadde kaker ,muffins,pølser o.l.
Vi avsluttet selskapet med fisking av godteposer.
Da Kristine la seg sa hun at det var den fineste bursdagen,men hun sa at du og Fie skulle vært her.
Fie var med om morgenen,men dro til Kirkenes senere på dagen.

Jeg hadde også en koselig bursdag,stille og rolig.
Fikk besøk av Turid og Ann Hege.
Så fikk jeg mange telefoner og meldinger-koselig.

Jeg gleder meg så veldig til å se deg igjen,savner deg så mye.
Men mest av alt er jeg så glad for at du tok dette året-tenk så fort det har gått.

Har akkurat vært på besøk hos bestemor,hun spør alltid etter deg.Hun gleder seg til du kommer hjem igjen.
Så får du ha det bra gulljenten min.
Glad i deg.
Klem mamma