fredag 27. februar 2009

Kristine 5 år!

Gratulerer med dagen, Kristine!
Tenk at min minste lillesøster har blitt fem år allerede! Skulle ønske jeg kunne vært hjemme og feiret både hennes dag i dag og mamma sin i morgen, men der får vi ta igjen senere.. Håper hvert fall dere steller i stand en fin dag til lille prinsessa vår!


utrolig glad i dæ <3



___________________

Skoledagen i dag var helt vanlig, skjedde ikke noe spesielt. Vane liksom. Er alltid godt å komme hjem og ha helg. Første jeg så når jeg kom opp trappa hjemme var en liten arm, stikkende ut fra døra til Emmas soverom. Armen holdt på en liten high school musical-kopp med en sjokolade og mini marshmellows i. Hihi, Alex har fått det for seg at jeg er helt gal etter HSM bare fordi jeg sa jeg hadde sett filmene og syns de var søte! Ok, skal ikke lyge, jeg liker filmene kjempegodt og bryr meg ikke om alle som sier at filmene bare er for småjenter! Haha. Så ja, fikk meg en liten koselig gave i dag! Herregud, jeg er glad for at jeg byttet familie. Tenker ikke over det så mye nå for tiden, men av og til tenker på om jeg kanskje hadde vært hjemme i Norge nå hvis jeg hadde fortsatt å bodd hos den andre familien.. Så tips til kommende utvekslingsstudenter; hvis du ikke følger deg velkommen/ønsket i familien eller hvis du rett og slett ikke føler deg komfortabel - bytt med en gang. Dette er ditt år og det viktigste er at du har det bra. Vi hadde jo en stor fordel i og med at vi allerede hadde funnet en ny familie når vi ville bytte, så prosessen gikk vel enda fortere pga det. Har hørt at prosessen egentlig skal gå ganske tregt, men mitt tips er å kontakte foreldrene deres hjemme i Norge før noen andre. Områderepresentanten min ble bare sur på meg og mente vi var utakknemlige og ikke bare kunne bestemme selv, men da moren min ringte EF i Norge var de på "vårt lag" hele tiden og sa de skjønte oss kjempegodt! Det endte med at IEC'en min måtte be meg om unnskyldning og vi fikk flytte rett inn til den nye familien.
Vet dette kommer litt sent, siden jeg har bodd i denne familien i over fire måneder nå, men tenkte kanskje noen kunne få bruk for litt sånn informasjon.

Nå ligger jeg her i senga og bare slapper av. Skal spise fajitas i dag, etter mitt ønske, så det blir bra! Emma (vertsmor) nevnte også at hun hadde kjøpt inn tl margaritas! Det høres ikke så aller verst ut ;) blogges!

Ingen kommentarer: