lørdag 10. januar 2009

Tidlig lordagsmorgen..

Etter som jeg var saa trott i gaar, endte det opp med at jeg sto opp klokken syv paa en lordag! Var egentlig helt greit, for var helt uthvilt naar jeg sto opp i dag + at jeg har massevis av lekser jeg maa faa gjort i dag (paa en lordag ja). Planen for i dag er aa dra til 17-aars partyet til to jenter paa skolen rundt klokken aatte. Foer det skal vi dra til en venninne av Emma og spise take-away. Det blir kos! Jeg og Mel skulle egentlig hatt en liten filmkveld i gaar med en film + fjerde sesongen av friends, men naar hun kom ut av dusjen (i aatte-nitiden) hadde jeg tatt kveld. Var virkelig ikke meningen, men jeg var bare helt borte vekk. Saa regner med vi tar en liten tidlig filmkveld foer alt det andre skjer.
I morgen er planen aa dra paa kickboxing med nabojenta! Haaper det blir bra. Er visstnok to norske til der (de er voksne da, men), saa da blir det de to forste nordmennene jeg moter i Gosport. Saa det blir spennende!

Skjonner ikke at jeg bare har vaert her 6 dager naa, under en uke.. Foles saa lenge!

Ingen kommentarer: