fredag 9. januar 2009

For en lettelse!

Ble akkurat ferdig med sosiologi eksamenen, og siden jeg i gaar ble ferdig psykologien, vil det si at jeg er ferdig med alle eksamenene for denne termen! Er skikkelig lettet! Psykologien gikk ikke saa veldig bra, men er godt aa vite at om jeg er misfornoyd kan jeg bare ta den om igjen i mai. Sosiologien i dag gikk mye bedre. Folte jeg kunne svare paa alt og husket masse teorier osv, saa det var bra. Foler meg ganske tung i hode, saa det beste hadde vaert aa dratt hjem og tatt en lite honeblund, men siden det bare er to timer psykologi, en time tuturial og en time engelsk, skal jeg vel klare meg.
Etter i skolen i dag blir det litt tid til aa slappe av og saa skal vi enten se en film og kose oss hjemme eller dra paa kino. Foler meg bare saa utrolig lettet akkurat naa. Alt er bare bra. Var dodskaldt og frost ute i dag, men sola skinner!

Fant forresten ut at jeg kanskje er tidligere ferdig paa skolen enn jeg trodde. Mel spurte kontaktlaereren vaar i gaar om vi var ferdig rundt den 12. juni, og da sa han at det var mulig vi ikke trengte aa bli saa lenge engang siden vi ikke skal fortsette til neste aar! Skal si ifra saa fort jeg vet, saa kan dere bestille billetter, mamma og fie :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Sunniva.
Så bra at du er ferdig,og at du er fornøyd med ihvertfall en eksamen.
Jeg synes du er så flink.

Vi har savnet deg så mye etter at du dro.
Det var den aller beste julegave vi fikk,at du kom hjem.

Så bra at du kanskje kommer hjem litt før.

Kos deg godt ikveld-det fortjener du virkelig.
Klem fra mamma.

Sunniva sa...

Heia!
Jaa, det va bra, har vaert saa sliten dem siste dagan. Det tar paa med de der eksamenan..

Har savna daakker og, men gaar greit! :)

Jepp, syns det hortes bra ut, hvert fall akkurat nu.. Det skal ae! Stor klem!