mandag 12. januar 2009

Helga

Paa lordag dro vi foerst til Bev, en venninne av Emma og spiste kinesisk take-away. Var kjempekoselig og klokken ble rundt aatte foer vi begynte aa stelle oss og kle paa oss kostymene. Fancy dress party betyr nemlig kostyme party, noe som ikke jeg skjonte foer klokken ett lordags formiddag - altsaa seks timer foer festen begynte. Men var ingen grunn til panikk, vi dro bare inn til Fareham hvor jeg fant et skikkelig soett Alice in wonderland kostyme, haha. Skulle gjerne lagt inn bilder, men har glemt USB-pennen min hjemme, saa er litt vanskelig aa faa fort de over.
Rundt klokken ni kom vi frem til puben hvor festen ble holdt. Var lang ko, og masse folk utenfor. Vi fikk saavidt kommet oss inn og ut paa dansegulvet foer folk begynte aa snakke om at politiet var paa vei og at festen kom til aa bli stengt av fordi mindreaarige som drakk hadde blitt observert paa utsiden. Da ble det ikke god stemning, og mange protesterte, haha. Vi stod en liten stund utenfor aa snakket med folk, foer vi fikk nok og tok en taxi tilbake til Bev. Der saa vi paa tv, snakket og spiste sjokolade. Rolig lordag, med andre ord. Vi planla ogsaa en ferie en gang i half termen eller en annen lang helg. Naar vi kom hjem var jeg helt borte vekke, var saa trott. Gikk rett og la meg og sto opp halv ti paa sondagen. Ordentlig morgenfugl ja! Gikk ned og satte meg paa dataen en stund og spiste frokost. Rundt halv tolv kom Anne Marie innom og saa kjorte vi til kick boksingen. Det var dodsartig! Var godt aa faa trene litt ordentlig igjen, for det var faktisk hard trening. Vi varmet opp, bokset og sparket, artig! Senere paa dagen spiste vi middag hos naboene og saa gjorde jeg ferdig leksene mine. Kan ikke akkurat si jeg la saa mye arbeid i det, men jeg folte jeg maatte prioritere skjonnhetssovnen i natt.
Snakket ogsaa med mamma foer jeg la meg. Var kjempekoselig, og godt aa hore stemmen hennes igjen!
Selv om det frister sykt mye aa dra hjem i paaskeferien, tror jeg heller jeg gaar for EF Discovery Tour-en som er i paaska. Snakket litt med IEC'en min og hun saa at turen koster kun rundt 400 pund og reisa ser slik ut; forste natta overnatter vi i London, saa tar vi buss til Amsterdam, Tyskland, Venezia (elsker venezia!), Sveits og saa Frankrike. Hores kjempespennende ut, og tror man faar opplevd mye. + at naar det er paaske er det bare litt over en maandede til jeg skal hjem uansett, saa da har det jo ikke saa mye aa si.
Jeg og mamma fant ogsaa ut at jeg hvert fall burde begynne med kjoretimer her nede, saa om jeg ikke faar tatt lappen har jeg i allefall begynt.

Betalte forresten sydenreisa i dag + billetten fra alta til oslo, saa naa er jeg klar :D

See ya!

7 kommentarer:

Veronika Haaland sa...

heei:)
jeg har ogsaa lyst til aa vaere med paa den turen! for faar ikke reise hjem mer av EF uansett :(
men har du faatt noen brev om dette, for det er bare 45 plasser leste jeg og de gaar saa fort som fy!

Sunniva sa...

Heei :)
faar du ikke lov aa reise hjem? :o
har ikke faatt noe brev enda, men IEC'en min sa at vi skulle faa beskjed snart! Oi, det e jo ingenting :o

Veronika Haaland sa...

nei, siden jeg var hjemme til jul!
synes det er taapelig at man bare kan reise hjem en gang! menmen. har ikke du ogsaa vert hjemme til jul?

Veronika Haaland sa...

assa jeg ringte opp til ef og snakka me dem, og pappa ogsaa snakka me dem, men de sa reiste jeg hjem kunne jeg risikere aa bli sendt hjem>S haha

Sunniva sa...

Seriost? Det e jo latterlig, man burde jo faa lov aa kunne dra hjem naar man vil.. Haape virkelig ae faar plass paa EF turen da, trur det blir bra :)

Veronika Haaland sa...

japp d går ganske bra=)
herlig å være ferdig med examenstress, men eg blitt syk nå:( menmen:D

ja håper kjempemasse at vi får plass! :D ser utrolig gøy ut! men så fort vi får brevet må vi nesten bare betlae, for sist tur gikk ut kjeeempefort:O

Veronika Haaland sa...

jah:D bra!
takk!