fredag 12. desember 2008

Snart helg

... og jeg kan ikke vente! Om litt over en time tar jeg helg og gjett at jeg gleder meg! I helga blir det mye stress med julegaveshopping etc. + at jeg skal besoke Kristina. Gleder meg saa! Og i morgen er det ogsaa x-factor finale. Haaper Eoghan vinner!
I tillegg til alle stresshetene har jeg ogsaa sykt mye lekser jeg maa faa unnagjort naa, for ser allerede naa at uka vi begynner paa skolen igjen etter juleferien blir forferdelig stressende. Skal vaere med paa alt av ekstraundervisninger for eksamene mine (og de er i lunsjen), ogsaa har jeg da psykologi eksamen paa torsdag og sosiologi paa fredag. Ble ogsaa invitert til et stort bursdags party lordagen etter ferien, saa det gleder jeg meg til!
Haaper alle har det bra hjemme.. Savner dere! Og forresten, er det sno der hjemme naa? :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.

Nydelig med helg synes vi også.Det er lite sne,men litt er det nå.
Idag har vi hatt juleverksted på skolen.Det er like koselig hvert år.

Kristine lager julepynt i barnehagen,og er kjempestolt når hun kommer hjem med diverse saker og ting.
Fie jobber endel på gullungen.
Denne helgen har vi mye og ordne.Vi må vaske og rydde hele huset.Så må vi prøve å bake litt mer.Tiden går så fort -det er bare en uke til besøket kommer fra Bergen.

Vi gleder oss veldig.Skriver mer senere.Glad i deg vennen min.Klem fra mamma