onsdag 10. desember 2008

Besok

I gaar kom Jorgen og Marianne til Gosport, saa det var kjempekoselig! Forst kom de til mitt "hjem" hvor vi spiste typisk engelsk middag - indisk take-away. Var skikkelig hyggelig aa faa besok av dem! Etter kvelden kjorte jeg og Jan dem til hotellet og saa dro vi hjem igjen. Jeg er helt utslitt for tiden.. Vet ikke hvorfor, men alt maset om skole osv gjor meg virkelig helt overanstrengt.

I dag foler jeg meg og helt utslaatt etter en lang dag, men foler meg veldig fornoyd ogsaa! Dro og spiste lunsj med Jorgen og Marianne i fritimene og lunsjen min og saa dro vi over til Portsmouth en liten tur for jeg maatte tilbake paa skolen. Var ganske fint vaer i dag - sol og skyfri himmel, men iiise kaldt! Var masse frost paa bakken og, saa saa nesten ut som sno, men neida.
Etter skolen dro jeg til sentrum for aa se etter julegaver, men ble egentlig mest til at jeg kjopte noen smaating til meg selv :o huff
Spiste ogsaa mine to forste pepperkaker i dag! Var litt skuff at de ikke smakte vanlig, smakte mer vanlige kaker liksom, men skal ikke klage!
I syvtiden dro jeg og Jan og hentet Jorgen og Marianne igjen. Emma og Jan har styrt helt siden de kom hjem fra jobb med en ordentlig, tradisjonell, engelsk julemiddag siden vi hadde besok, saa det var koselig! Fikk skikkelig julestemning med julemusikken og juletreet i bakgrunnen, juleduk, masse bongbonger og "julemat". De kalte det en litt mer moderne julemiddagen siden de blant annet byttet ut kalkunen med en kylling, men gjorde ikke noe for min del. Dessert var det ingen som klarte, haha. Jan og Emma provde aa tvinge Jorgen og de til aa ta med seg en julepudding hjem til Norge, men det takket de pent nei til. Haha, de er saa sote.

I morgen skal jeg ogsaa spise lunsj med J og M i den ene fritimen min, ogsaa drar. Blir trist at de drar da, men er sykt fornoyd med at jeg i det hele tatt har hatt besok. Stakkars Mel ble skikkelig lei seg i gaar og fikk skikkelig hjemlengsel, siden jeg hadde besok og fikk vaere med mine kjaere. Syntes synd i henne, men er jo saann det er noen ganger.
Tror jeg runder av her, for naa begynner jeg aa bli en del trott. God natt, alle sammen! :)

Ingen kommentarer: