mandag 8. desember 2008

"make 'em look fat and lovely"

God kveld! Daa var enda en mandag overstaatt. Sitter her hjemme og er temmelig sliten. Dro til byen rett etter college og kom ikke hjem for halv aatte. I dag var det faktisk morkt naar jeg kom ut fra skolen, altsaa klokken kvart over fire! Men er utrolig koselig siden det er saa masse julelys over alt! Jeg og Mel dro forst paa subway og spiste en liten sub og slappet litt av. Etter hvert begynte vi aa rore litt paa oss, men fikk ikke sett gjennom mange butikker for de begynte aa stenge av. Hadde egentlig planlagt aa faa kjopt litt julegaver i dag, men fikk rett og slett ikke tid. Vi kjopte bare litt av gaven til Alex og saa kjopte jeg noe til mamma. Maa skynde meg litt naa altsaa. Naar vi kom hjem var vi stappmette, til Jans store fortvilelse, for hun hadde middagen klar til oss. Men hun visste at vi dro til byen etter skolen og skulle spise, saa det eneste hun sa til oss naar vi kom hjem var "i knew it!" Haha. Grunnen til overskriften var at Emma hadde vaert ute handlet og har naa fylt opp skapet igjen - dvs. masse sjokolade og toblerone <3 er jo jul, saa man maa faa lov aa kose seg litt.. Sitter aa venter paa at mean girls skal begynne paa tven naa. Blir koselig aa bare ha en slappe-av-foran-tven-dag, selv om jeg egentlig heller burde ha en gjore-masse-lekser-dag. Alt bare ligger der aa venter paa meg og det stresser meg. Er MASSE aa gjore naa, for jul. Hadde en mini eksamen i sosiologi i dag og muntlig spansk prove i morgen ++ men skal nok gaa bra! Bare to uker igjen av skolen naa og saa er det jul!

I morgen kommer Jorgen og Marianne - gleder meg! Alt er bare fryd og gammen her i gaarden :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjære jenten min.
Alltid like gøy å lese om alle opplevelsene dine.

Er så glad for at du har det så bra.Så gøy at du får besøk imorgen,du må hilse dem så mye.

Har laget pakken klar nå,så vi må prøve å få sendt den imorgen.Håper at alt faller i smak.

Alt står bra til her hjemme.Vi skal prøve å få bakt litt denne uken.

Kristine gleder seg veldig til jul.Hun traller og synger julesanger hele dagen.Rudolf er rød på nesen er favoritten.

Fie er opptatt med trening og skole.Hun gleder seg også til jul.

Så må du ha det bra gulljenten min.Du er i tankene og hjertet mitt hele tiden.

Klem fra mamma.

Sunniva sa...

Hei!
Jaa, glede mae kjempemasse! Det skal ae gjore vettu.
Okei, bra! Glede mae til aa faa den. Har du sendt med lefsa ogsaa?
Hehe, ser det for mae. Ho e nu saa sot! Glad i daakker! klem

Anonym sa...

Hei,ja pappa sendte med lefser også.
Klem.

Sunniva sa...

Herrrlig