søndag 7. desember 2008

Husmor

I dag har jeg hatt en skikkelig husmor-dag! Har ryddet alle klaerne mine (har faktisk levd med aa ha ALLE klaerne mine i to store kofferter i over en maaned naa) inn i skapet og skuffene + at jeg laget middag - noe som tok ca hele dagen! Sov lenge i dag, helt til klokken elleve. Merker noen ting har forandret seg ja. Saa spiste jeg havregrynsgrot til frokost og bare slappet av for jeg begynte med ryddinga. Maa innromme at det i begynnelsen virket som at det aldri skulle ta slutt, men ferdig ble jeg! Er temmelig fornoyd naa ja. Naar jeg kom ned for aa slappe av, trodde Jan jeg var sulten saa hun sa til meg at jeg bare kunne begynne med middagen - jaja. Hakket opp lok (og graat) og stekte kjottdeig, og det ble ikke saa aller verst faktisk. Naa sitter jeg aa venter paa jam roly poly. En syk forskjell fra mitt vanlige liv i Norge er at vi spiser dessert etter hver middag her, hver eneste dag liksom. Men middagene her er ikke saa veldig usunne likevel, hvert fall ikke sammenlignet med middagene hos familien Lock, saa man maa jo faa lov aa kose seg!

Haaper alle har det bra hjemme og er i full gang med juleforberedelsene! Vi satte opp juletreet i gaar :D kos!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Savne dæ Sunniva søta :D
Synd du ikke kommer hjem til jul.. :/

Sunniva sa...

aw, savne dae og, Kaja! Sykt lenge sia vi har sett hverandre nu egentlig :o
mhm :/

Anonym sa...

hallo sunniva, håper du har det bra i England. Imponert over skrivingen din du er god. synd du ikke kommer hjem i julen, men vi får heller ta det igjen en annen gang =)

Anonym sa...

glemte å skrive navne mitt, fra sindre

Sunniva sa...

Hei Sindre :)
koselig at du kommentere! Jeepp, det gjor vi vet du :)

Anonym sa...

Hei kjære Sunniva
Som alle andre synes også æ det e synd du ikke kommer hjem til jul. Blir vanvittig "ensomt" uten dæ, trur æ. Men når det går mot lysere tider og sola stadig stiger så går liksom tida fortere.
Savne dæ masse. Klemma fra pappa.

Ida sa...

Jeg har tagga deg! (se min blogg :)

Sunniva sa...

Hei pappa!
Ja, blir rart, men det blir nok koselig forde med tante Berit og co :)
Her har vi nu sol hver dag! haha. Savne dae ogsaa kjempemasse! klem