tirsdag 25. november 2008

Planen fremover

Ok, dette innlegget gaar til de spesielt interesserte;

Denne uka gaar mest til litt trening og mest slappe av etter jeg kommer hjem fra college..
Paa lordag skal jeg paa kino med en fra sosiologi klassen og paa sondag er det christmas festival i Portsmouth (de har jukse sno der!) + litt shopping

Neste uke faar jeg besok av tante Kari, tante Irene og onkel Bjorn Yngvar, men er ikke helt sikker paa dato enda.
Paa fredag skal jeg paa fest hos ei fra skolen og lordagen gaar til julefest hos naboene (det er egentlig mest for smaa barna, men alle er invitert, haha) med julenissen, en tryllekunstner og masse godis!

Uka etter kommer Jorgen og Marianne paa tirsdag og blir til torsdag. Det gleder jeg meg kjempemasse til!
Og sondagen samme uka drar jeg til min kjaere kusine:D

Og saa er det siste uka for jul! Hores ut som jeg maa starte med julegavene naa litt kvikt. SNAKKES!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Morsomt å se at du trener - og at du er flink til å slappe av. Sikkert artig å oppleve at jula starter tidlig. Her i Hammerfest er det vel noen få butikker som har begynt å henge opp julelys, men mer enn det er ikke gjort ennå.
Artig at du får så mye besøk nå før jul - vi skulle så gjerne også vært der - kanskje det kan bli en tur utpå våren engang. Da kan jo du og mamma shoppe mens jeg tar en runde G.
Hils "familien" - klem fra pappa

Sunniva sa...

Heia pappa!
Ja, folte det va paa tide nu, kan jo ikke komme hjem som den smorbukken liksom! Hehe.
Ja, syns det e kjempeartig at dem begynne tidlig med saant, man faar saa god stemning av det.
Hehe. Ja, men har ikke sett naan golfbana her akkurat, saa vet ikke kor naermeste e.. Men det kan vi jo finne ut!
Det skal ae gjore! Stor klem

Anonym sa...

Hei vennen
Vet ikke om du har sett det - det ligg en kommentar også på Pappa har bursdag-sia.
Fikk streng beskjed av mamma om også å skrive kommetara. Så no har æ jo vært flink..... ???
Masse klemma

Marte sa...

Fin blogg : )

Sunniva sa...

Haha, blir ikke overraska for aa si det saann :D okei, skal sjekke! Klem

Sunniva sa...

Tusen takk :)

Anonym sa...

Hei kjæreste Sunniva.
Her kommer en litt sen hilsen fra meg.
Ville bare si at jeg savner deg og gleder meg VELDIG til å møte deg igjen.
Stor klem fra mamma.

Sunniva sa...

Glede mae ogsaa kjempemasse til du og Fie kommer! Glad i dae

Anonym sa...

Har du vært på college? :o
E det sånn som man ser i filma osv? :D
Æ har dritløst å fære på sånn college fest, der det e masse øltønne og alle drikk av plastkoppa å går rundt i store hus :D
Å så ser det helt jævlig ut dagen etterpå, haha ;p

- koz og klemz fra tj :p