fredag 28. november 2008

Hjemlengsel

I dag naar jeg kom paa skolen (kvart over elleve) hadde vi ikke laerer, saa jeg dro hjem en stund og chilla igjen. Saa dro jeg paa skolen og var godt forberedt til tutorial, men det ble ikke noe time der heller siden en gutt hadde slaatt hull i veggen og klikka helt.. Saa naa sitter jeg her paa biblioteket og tenker paa hva jeg skal skrive om i courseworket i engelsk, mens jeg venter paa at sistetimen (som bare varer en halv time idag) skal begynne. Vits aa komme paa skolen og bare ha en halvtime liksom.

Har hatt litt hjemlengsel i dag. Saann ekkel folelse liksom.. Men tenker det skal bli godt med helg naa :) blogges!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Sunniva min.
Nå lir det mot jul og mest av alt skulle jeg selvfølgelig ønsket at vi kunne være sammen.
Det er klart at det blir rart for deg også,alt er nytt og uvant.

Prøv å tenke at du skal få anledning til å oppleve en annerledes jul.Det kommer pakke ,kort og lefser til deg i posten.
I februar kommer Fie og jeg også.Vi gleder oss veldig til å se deg.
Godt mot vennen min.
Klem fra mamma

Linda sa...

Kjenne den følelsen, kommer sikkert til å bli litt rart og vanskelig nu når det snart e jul osv. Men det her klare vi ! (Y)

Sunniva sa...

Mamma: Jepp, maa bare holde motet oppe, eller ka? Gaar bedre nu :) klem

Linda: Ja, ekke saa lett hele tia <3

Anonym sa...

haha, "siden en gutt hadde slått hull i veggen og klikka helt". normal skoledag :D

miss u, bare 80 daga til vi kommer noo :D <3

Sunniva sa...

Jaa, han hadde visst problema med sinne sitt eller noe :p

Savne daaee og! Ikke verst :D <3