onsdag 12. november 2008

Gratulerer med dagen, Pappa!

I dag er det pappa sin bursdag, og det er en straalende dag! Var skikkelig glad naar jeg vaaknet i dag. Det var solskinn og ikke saa altfor kaldt. De to siste dagene har det regnet ekstremt mye, men kan jo egentlig si jeg er godt vandt med ekstremvaer. Begynte ikke paa skolen for klokka 10 i dag, saa dro jeg og Mel hjem igjen og var der i to timer, for jeg dro paa skolen og hadde en time til. Easy peasy! Men er jo greit med noen saanne dager og. Etter skolen slappet jeg litt av for jeg dro over til naboene og lop litt paa treningsmaskinen deres. Herlig aa faa rort litt paa seg, det maa jeg innromme! Maa virkelig bli flinkere til det.
Akkurat naa sitter jeg aa venter paa middag. Omelett med chips ;)
Er ikke lenge til jul naa! Gleder meg veldig. Tror jula i aar blir annerledes, men bra :D

maa bare beklage alle de korte innleggene, men det tar seg nok opp hvis jeg en gang faar nett paa min egen data. Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjære Sunniva
Tusen takk for gaven jeg fikk til bursdagen. Midt i blinken - du vet hva jeg liker! Det var så rart da jeg ble vekket av mamma, Anne Sofie og Kristine. Det var helt klart noe som manglet - og det var du. Sikkert rart for deg og å feire bursdag uten alle kjære rundt deg. Men du er på en spennende reise som du sikkert ikke ville vært foruten. Det blir nok mye lengsler og savn, men opplevelser og erfaringer dette året vil nok oppveie det meste. Synes du er kjempetøff og flink som gjør dette. Savner deg mye og lengter veldig etter å se deg igjen - skulle gå gjerne hatt deg her i julen, men det blir sikkert moro for deg å feire engelsk jul i år.
Masse klemmer fra Pappa

Sunniva sa...

Vaer saa god, Pappa :D