søndag 9. november 2008

God natt

Tenkte bare jeg skulle skrive et raskt innlegg for jeg la meg i dag.
Dagen i dag begynte med at vi sov lenge - til klokka elleve! Fikk rundstykke med egg og bacon av Emma + te. Nydelig!
Skulle egentlig dra aa ri paa noen av hestene til nabodama (hun har tre hester), men ble ikke noe av fordi det regna saa mye.. Typisk, men skal muligens ta det igjen i morgen.
Siden det er Jan (verts bestemor) sin 60-aars dag i morgen, dro vi paa 'the great wall' (en fantastisk kina restaurant) og spiste. Det var skikkelig koselig og festelig! Spiste baade kylling, and og biff + kake til dessert, saa var temmelig fornoyd. Stakkars Mel spiste bare nuddler til hovedrett, pga jeg sa til henne at 'du vet at det du spiser naa er and', og da klarte hun visst ikke aa spise noe mer siden hun tenkte paa de stakkars dyrene. Halloo?
Naar vi kom hjem satte jeg meg godt under teppe og saa paa sex and the city. Slappa ordentlig av og bare kosa meg! Burde egentlig gjort noen lekser siden jeg har sykt mye akkurat naa, men de faar vente litt til. Er tross alt helg..

Naa viser klokka 0217 her hos meg, saa runder av her. Onsker alle en riktig saa god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.

Er så glad du nå bor hos Emma.Tydelig at hun inkluderer dere i sin lille familie.
Så må dere to være flink å holde orden,og hjelpe henne.
Idag er det farsdag og vi har servert pappa frokost på sengen og gave.Han blir alltid like glad,så det er koselig.
Har vært og besøkt Ann Hege og de.Hun ber meg hilse deg så mye.
Hils Emma og lillegutten og Mel selvfølgelig.
Vi har bestillt tur til England nå.
16 til 21 februar.Gleder meg veldig-Fie også.
Har dere bestemt dere for når jentegjengen skal dra på ferie til sommeren?
Likeledes må du finne ut når du er ferdig på skolen til sommeren.
KLEM MAMMA.