lørdag 15. november 2008

Hot n cold

Lordags kveld og jeg er barnevakt for verts-lillebroren min! Har litt hjemlengsel i dag, men bare litt. Blanda folelser kan man si, men litt saanne dager maa man jo regne med.
Bestilte billetter til Sheffield i midten av desember, saa faar sett Kristina for jul + at Jorgen og Marianne (storebror og kjaeresten hans) kommer til Portsmouth 8. desember, saa det gleder jeg meg kjempemasse til!
I dag har jeg ikke gjort saa veldig mye. Bare slappet av og kost meg. Har sykt mye lekser for tiden og, siden det er eksamener allerede i januar og foreksamener i slutten av desember. Stress!

I gaar dro jeg, Mel og en gutt fra skolen aa bowlet. Skulle egentlig ha med en til gutt, men han var syk, saa da ble det bare oss. Var artig. Ble disco bowling etter hvert og var masse folk der! Etter bowlinga visste vi ikke helt hva vi skulle gjore. Dro innom en pub, men ettersom jeg og Mel ikke var atten maatte vi vaere ute for klokka ni. Koselig! Alle sier hele tiden at det ikke er stort mye aa gjore i Gosport og rundt her for man er 18, siden man ikke kan gaa ut og saant, og det begynner jeg virkelig aa fole paa naa. Men da maa man jo vaere kreativ! Dro til Lay on Solent etter det lille besoket paa baren. Det er et omraade i Gosport som er dodsfint, med beach osv. Elsker det der, men er et stykke fra her vi bor. Kan tenke meg det er kjempefint der om sommeren, men flere har sagt at det er ingen som bader i England. Haha, da skulle de sett de gale nordlenninge som tar nyttaarsbad 1. desember!

Videre i dag skal vi bare kose oss forran peisen med kakao og en god film tipper jeg. Haaper lillegutten legger seg snart, er ikke lett aa ha en spinnvill "lillebror" paa fem aar altsaa! Men det er jo en ny opplevelse det og. Haaper alle har det bra hjemme. Savner dere!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.

Vi har hatt en fin helg.Har vært sammen med bestemor.Hun spør etter deg ,og sender hilsen.

Fie og jentene er på hyttetur på skaidi.De kommer hjem ikveld.

Ikveld skal vi på besøk til Ann Hege og de.

Har snakket med tante Berit idag.De gleder seg veldig til å feire jul her i Hammerfest.Så da blir vi mange her og det blir gøy.
Vi kommer nok til å savne deg mye.Du vet jeg liker å ha jentene mine hos meg alltid.Men samtidig er jeg glad for at du får muligheten til å oppleve en engelsk jul.

Tante Berit har spurt om ikke vi kan komme til Bergen neste år,hun har så lyst at vi skal være mer sammen i julene fremover.

Fie og jeg gleder oss utrolig mye til å besøke deg.

Så må jeg bare gjenta hvor glad jeg er for at du nå bor hos Emma.Fint å høre at du hjelper henne med å være barnevakt.Det kan du jo godt.
Kristine savner deg mye.Hun leker stadig vekk at hun heter Sunniva.

Så får du ha det bra jenten min.Savner deg hver dag,og gleder meg veldig til å se deg igjen.
Klem fra mamma.

Sunniva sa...

Heia! Hils ho tilbake og si at ae savne ho, og daakker andre, kjempemasse!

Hores kjempe koselig ut.

Ja, tror daakker komme til aa faa en kjempefin jul! Hores bra ut aa dra til Bergen og feire til neste aar, men hadde ikke vaert saa dumt hvis vi alle hadde dratt til Thailand i stedet? :D

Stor klem!

Anonym sa...

Hei...hei Sunniva.
Har du d bra?
Leste at du har mye lekser for tiden. E d tungt å få med sæ alt i timene siden d går på engelsk?
Hær hjemme går nu alt sin "vandlige gang". Jobb..hjem....trening....spilling osv.
Æ har begynt å undervise elevene mine i flotte lokaler i d nye kulturhuset. D e så utrolig flott dær. Skal ta Maria med på kino når ho kommer hjem t jul.
Glede mæ vanvittig mye t ho kommer hjem. Skal være i Alta å hente ho d e helt sikkert.
Du e jo så heldig at du får besøk av mordi å fie. Tænk kor flott d blir. Æ kunne også tænkt mæ å dra t Maria men da blir d ingen syden-tur. Trur æ hold en knapp på syden-tur. Maria blir jo med oss da.
Du får ha d riktig bra Sunniva. Skal hilse så mye fra Jan-Arne.
Klæm fra Grete

Anonym sa...

Hei Sunniva.

Snart sender vi julepakke til deg.
Sender med lefser som du er så glad i.
Vi kommer til å savne deg veldig,men så lenge du har det bra,og selv ønsker å bli så skal vi ha fokus på det.

Det har kommet mye sne,og det er så vakkert ute nå.
Håper bare det blir liggende,og ikke regner bort.

Jeg ringer deg imorgen,så snakkes vi da.

Du er i tankene våres hele tiden.
Mange klemmer fra mamma og pappa.

Sunniva sa...

Heia Grete :)
Har det bare bra, takk! Gaar egentlig ganske bra naa, man kommer fort inn i det aa ha timan paa engelsk, men e verre med alt som maa gjores.
Kor bra da! Ja, hores kjempefint ut der. Glede mae veldig til aa see det ogsaa!
Ja, det skjonne ae godt! Kan tenke mae det blir litt roranes ja :)
Ja, glede mae kjempemasse til det! Hehe, nei ville ikke akkurat velgt bort syden ae heller!
Tusen takk, hils saa mye tilbake! Klem

Sunniva sa...

Aah, ae glede mae mest til lefsan ae! :D haha

Jepp, vi snakkes! GLAD I DAAKKER

Maria Nordmo sa...

Nå må du gii deg! Thailand i stedet for Bergen? Hvordan kan du i det hele tatt foreslå noe sånt? :( Jeg vil at dere skal komme til Bergen neste jul, hadde vært koskoskos! <3

Sunniva sa...

Hehee :D du e nu s0t!
Jaa, hadde vaert kjempekoselig <3 miss u!