tirsdag 28. oktober 2008

Wokingham, Sheffield og Retford

Siden fredag har jeg farta litt rundt om kring. Utrolig godt å ha ferie! Kjente det trengtes nå.
På fredag ble jeg henta av tante Kari rett etter skolen. Var helt uvirkelig! Skjønte ingenting liksom. Og dødsrart å prate norsk igjen! Ble en koselig helg med de.
På søndag tok jeg tog til Sheffield hvor jeg traff min kjære kusine Kristina og tilbrakte et par dager med henne. Koste meg masse! Gleder meg sååå mye til å begynne på universitet, kan ikke vente! Eneste dumme var at jeg mista kameraet mitt. wops. Men vet dere hva? Man lærer av sine feil ;)
I dag slappet vi bare av, så på tv og bestilte chinese take-away. Rundt klokken fem tok jeg toget til Retford og møtte Maria. Igjen; uvirkelig! Men utrolig godt å se henne igjen :D

Ble kanskje et veldig kort innlegg, men jeg orker rett og slett ikke å utdype ting mer. Har kost meg kjempemye de siste dagene og kommer nok til å gjøre det de neste og! Er veldig trøtt nå og, har vært en lang dag i dag.
Håper alle hjemme har det bra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hørtes utrolig artig ut! :-D
feira dåkker Espen sin bursdag der?

miss u <3

Sunniva sa...

E det :D
jepp, feira på søndagen før æ dro til Kristina!

Savne dæ og lillevenn <3

Anonym sa...

Kjære Sunniva.

Så bra at du har fått oppleve litt nytt og fått en liten ferie.Du må hilse Maria så mye.

Her er det kommet litt sne.Kristine er overlykkelig.
Til helgen kommer tante Ruth opp hit,det gleder vi oss til.

Ellers har vi vært på kino i nykinoen på kulturhuset-kjempefint.

I november kommer det forestilling med blåfjell på månetoppen.Det er så bra at vi har fått nytt kulturhus.

Jeg har bestillt lefser til deg,slik at vi kan sende til deg til jul.

Du må hilse alle fra meg,så ringer jeg deg snart.
Er så glad i deg skatten min.

Klem fra mamma og pappa.

Anonym sa...

Hei Sunniva.

kristine har i de siste dagene lekt at hun er en liten hund som heter Sunniva.
Det er nok hennes måte å bearbeide savnet etter deg.
Det er vanskelig å skjønne at du skal være så lenge borte.
klem

Anonym sa...

Hei Sunniva. Hadde en ledig stund på jobben så jeg lest bloggen din. Ble så rørt da jeg leste at du var hos Kristina at jeg felte en liten tåre. Så hyggelig. Tenker på deg. Erik har hatt bursdag. Hadde 13 gutter på besøk søndag. De er greie hver for seg, men sammen er de KRUTTT. To timer var nok, håper at de hygget seg. Erik var fornøyd. Ha det bra så lenge. Klem tante Marie

Sunniva sa...

Mamma & Pappa: Urettferdig at dåkker har fått sne, æ må si æ savne det litt! Bra at dåkker kose dåkker. Glede mæ til å få se kinoen! Åh, lefser <3 glede mæ! Stor klem, glad i dåkker.

Tante Marie: Ja, det va kjempekoselig å se Kristina igjen! Ordentlig koselig! Håpe det ikke blir altfor lenge til neste gang vi sees :)
Hehe, skjønner godt at det kan bli slitsomt med så mange gutta.. Bra han va fornøyd! Ha det bra! Klem