tirsdag 21. oktober 2008

Problembarn

I dag forsov vi oss. Var sykt trøtt hele skoledagen, men kom meg gjennom både sosiolgi oppgave og psykologi test, så nå er jeg fornøyd! Sitter hjemme i Lock huset akkurat nå. Kom bare innom får å se gjennom litt klær og sånt siden jeg faktisk må pakke på torsdag og dra på fredag :D wii!
Når det gjelder vertsfamilie, vet jeg ikke helt hvor vi står nå. Emma snakket med områderepresentanten vår i dag og det var visst ikke en så hyggelig telefonsamtale. Hun hadde visst for eksempel sagt at hun ikke visste hva hun skulle gjøre med oss, og at nå lot hun "ansvaret for oss" går over til noen andre. Ikke nok med det, hun sa også at hun syns det var skikkelig dumt av meg å dra bort i half term. Whaat? Vi høres jo ut som de problembarna, og blir kalt det av noen som ikke engang har møtt oss. Jaja, hva kan man si.. Vær positiv, hva? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.
Som jeg har sagt før er dette usaklig .
Dere er ikke problembarn,men dere har vært uheldig.
Jeg kommer til å ringe ef i oslo.
Det er lov å stille spørsmål og undre seg.
Fatt mot ikke fortvil,dette skal vi ordne opp i.
Som tidligere nevnt synes jeg vertsfamilien deres har vært heldig som har fått dere........
Veldig glad i deg og stolt av deg.
Vær bare rolig.
Vi snakkes ,klem fra mamma.

Sunniva sa...

Hei!
Ja, helt usaklig. Dem vet ikke ka dem snakke om engang. Vet alt årdne sæ til slutt uansett :) kjempeglad i dæ mamman min. klem!