fredag 31. oktober 2008

Torsdag

Nå er klokka altså snart halv ett og jeg og Maria er enda oppe. Har blitt en del sene kvelder, men det er så koselig!
I dag våkna vi sent. Var deilig å sove lenge og bare slappe av. Dro til byen etter vi hadde stelt oss og spist. Regna selvfølgelig (typisk england ja), så vi tok med oss en paraply og skynte oss til byen.
Kjøpte meg et nytt kamera! Det var dødssøtt og rosa :D


Etterpå dro vi å kjøpte halloween kostyme, siden vi skal på halloween party i morgen. Det blir gøy!
Etter "shoppinga" satt vi oss ned på en pub og spiste kyllingvinger, hvitløksbrød og chips. Ble dødsmett (skjønner ikke hvorfor, men blir sykt fort mett for tiden og har ikke særlig matlyst heller).
Når vi kom hjem chilla vi bare, spiste middag og koste oss. Gikk også en snartur til butikken og kjøpte bøttevis med snop og litt frukt. Det må til!
Kjenner faktisk at jeg begynner å bli litt trøtt nå, så runder av her.


Ønsker alle sammen en videre god natt!

6 kommentarer:

Linda sa...

Så dåkker på facebook seeint i går kveld! "Sjokk" at ho Sunniva e på nu, tenkte æ bare da ;) Håpe dåkker koos dåkker!

<3

Sunniva sa...

Hahaa :D men gjett kem som e blitt morgenfugl i tillegg? VÅkna klokka 11 i dag av mæ sjøl :o
Kos dæ du og! klem <3

Anonym sa...

Kjæreste Sunniva.
Å så koselig å se dere sammen.Gode venner er gull verd.
Idag er det snevær og vi fyrer i peisen.Det er så koselig.
Tante Ruth er her,og jeg har besøkt henne og bestemor.
Fie skal ha Josefine og Hilde på taco kveld.
Merker at jeg savner deg og jentegjengen din også.

Heldigvis har også Kristine mange venner på besøk.Det er så koselig,og de er så artige.

Du må hilse Maria så mye fra meg.
God klem fra mamma.Jeg savner deg så mye,men er så glad for alt du får oppleve.

Anonym sa...

God morgen kjære Sunniva.
Håper du og Maria får en fin dag idag-det blit vel den siste før du reiser tilbake.

Her er fint vær og litt sne.Vi skal gå på ski ,for det vil Kristine.
Fie har fått jobb på gullungen-første dag idag.
Kanskje vi tar en tur inn på hytten for å hugge ved.
Klem til deg og Maria,så snakkes vi.

Anonym sa...

Når du farget håre, brukte frisøren hette eller folie på deg?

Jeg suntes det så så fint ut skjønner du, og vil prøve selv.

Sunniva sa...

De brukte folie :)