tirsdag 4. november 2008

Sjukkling

Klokka er ti paa halv ni og jeg sitter aa har en liten nerde-stund paa dataen her nede i stua. Faar ikke inn nett i dette huset her, men klarer meg alltids. Kommer kanskje til aa kjope meg saann internett-kort i fremtiden hvis det ikke ordner seg, for blir virkelig irritert over aa ikke ha norsk tastatur.
Dagen paa skolen i dag var.. kort! Dro paa skolen og hadde to timer spansk for jeg fant ut at jeg ikke klarte mer. Kjentes ut som hodet holdt paa aa eksplodere og jeg klarte ikke aa konsentrere meg i det hele tatt. Naar jeg kom hjem var jeg skikkelig deppa og trist. Skulle bare onske jeg var hjemme hos mamma og familien min akkurat da.. Har nok faatt ordentlig influensa ja! Jeg som aldri er syk. Tipper jeg har feber og (tror alltid jeg har det, men har det egentlig aldri). Skulle onske hele gjengen min kunne vaert her og kjent om jeg er varm i panna! Det er standard det, eller hva?
Anyways, naar jeg kom hjem saa jeg et par episoder friends ogsaa sov jeg helt fra klokka ett til klokka fem. Hores det ut som jeg gaar tilbake til gamle rutiner eller? Neida, jeg kan ikke det. Men maa si at det er nesten morketid her. Blir morkt i fem-tiden jo :o
Naar jeg kom ned i stua stelte de skikkelig med meg - ga meg tabletter og te med honning!

Og for de som vil vite skal jeg opplyse litt mer om saken om bytting av vertsfamilie.
Akkurat naa bor og sover vi fortsatt hos Emma og dem. Zoe og de fikk vite at vi ville bytte familie for noen dager siden og de ble ikke saerlig glad. Ungene hadde visst bare sagt 'okey' naar de fikk hore nyheten, vertsfaren hadde blitt irritert (pga de taper penger tror vi) og vertsmoren hadde visstnok blitt saaret. Jeg selv har ikke mott dem enda, men den dagen jeg kom hjem fra half term, hadde Zoe vaert innom huset her og hun hadde visst ikke sett paa Melanie engang! Stakkars.
Halvparten av tingene mine er her og halvparten i gamlehuset, saa vi skal dra aa hente dem i morgen. Det kan bli interessant. Har litt lyst paa et bilde av gamlefamilien, men visste ikke om det er helt passende og sporre om aa faa ta et bilde av dem i det vi drar fra dem? Hjelp :D
Emma har hvert fall faatt papirer fra EF som hun holder paa aa fylle ut, saa tror dette skal gaa bra!

Hvordan gaar det med dere? Kommenter da :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det går bare bra her hjemme! Selvom det e mørkt å den jævla sne'en e rett rundt hjørnet ;p

Frekt? Tjaa, kan vel tolkes på begge måta ;p
Det e jo bare å si nåt om at du/dåkker ønske et minne fra den tida dåkker bodde der elns ;p
Det ordne sæ nok alltids, å dåkker kan jo sikkert dra på besøk til dem for å opprettholde kontakta :)

-tj

Sunniva sa...

Det e bra! Saa fint at du kommentere, tj :D

Haha, ae vet ikke helt om ae torr.. Men kanskje.
Ja, vet ikke helt om verken vi eller dem vil opprettholde kontakta, men det ordne sae jo alltids ;)

Anonym sa...

Hei Sunniva.
Jeg ringer ef på nytt imorgen for å få fortgang i sakene.

Du trenger hverken være flau eller bry deg om deres følelser.
Har man gjort en dårlig jobb,må man stå til ansvar for det selv.
Det er de som skal være flaue og ikke dere.
Du kan spørre etter bilde dersom du har lyst å ha det,det gjør ingenting.

Godt mot ,alt ordner seg.

Klem fra mamma.

Trine Rollefsen Næss sa...

Heei, Sunniva!
Her går det baare bra! Trur æ har vært mer lammi Camilla dæm siste to uken enn alle dæm andre siden dokker for. Så det e braa!
Jaa, æ sku gjerne kjent på panna di nu. Kan jo være æ for én gangs skyld hadde sagt nåkk anna enn "hm... du e kanskje LITT varm". Nei, det e kipt å være syk! Absolutt ikke artig i det hele tatt, så du har lov til å synes litt synd på dæ sjøl. Godt å høre at dæm passe ordentlig på dæ!
Bra at dokker har fådd lov til å bytte familie. Hvis dæm ikke va interessert i å ha besøk, burde det ikke gå ut over dokker. Du burde heller være glad for at dokker nu faktisk bor hos nån som e det:)

Håpe det går bra med dæ, og at du blir heelt frisk! Kos dæ masse. Kjempeglad i dæ, jentami<3