onsdag 1. oktober 2008

Pinch, punch, the first of the month

1. oktober i dag! Har vært en fin dag i dag. Jogga når jeg kom hjem fra skolen og merker virkelig at det hjelper for humøret å holde seg aktiv og opptatt. Men må innrømme at formen ikke er helt som den var (skal fikse det) og er utrolig vanskelig å holde ut når man ikke vet hvor man skal jogge osv. Er så redd for å rote meg bort, hehe :p tror jeg heller skal satse på et rolig og trygt treningsstudio!



I går kom Marcus (vertsfar) hjem etter å ha vært en månede på sjøen. Han var skikkelig glad for å komme hjem. Så i dag skal han og Zoe dra å spise middag på en kinesisk restaurant, men tar de med oss? Nei.. Så jeg, Mel, Adara og Coral må sitte igjen her hjemme alene og spise pasta.
Merka allerede når han kom i går at familien og tingene her hjemme blir litt annerledes. Må være rart å ha faren/mannen sin så lenge borte av gangen, så mange ganger i året.

Føler ikke at det er så mye å skrive, er så å si det samme som skjer hver eneste dag.. Oppdaterer snart!


Amazing, isn't it?

8 kommentarer:

KajaaNesbø sa...

hihi, røddi rom du har søta :D<3

Anonym sa...

Bra kjære Sunniva at du begynner å trene igjen.
Jeg ble så glad når jeg så ditt sprudlende ansikt.

Fie og klassen har hatt prosjektfremføring på skolen ikveld.De var så flinke og det var så fint og lærerikt å se.
Imorgrn kveld skal vi på peppes med damefotballspillerne og foreldre.
Fie hadde en nedtur igår ,hun savnet deg så mye.Nå har vi bestemt at vi to skal ha en liten kosestund hver kveld.Det blir vanskelig å erstatte deg,men jeg får prøve så godt jeg kan.

Stå på tøffingen min.Hilsen mamma som savner deg.klem

Sunniva sa...

Ja, ikke sant Kaja :D <3

Anonym sa...

Hei Sunniva.

Flott å lese og se at du har tatt fatt på oppkjøringa til ny sesong! Hehe .. :-)

Joda, jeg mener det! Vil ha deg tilbake på laget full av fotballglød og iver -og aller helst i god form.

Som Turid sier i sitt innlegg, så skal vi ha avslutning i morgen med pizzakos og kåringer med diplomer og gode greier. Håper og tror det skal bli ei verdig avslutning på sesongen. Skulle hatt deg og MariaX2 med, men det får vente til neste år.

Stå på videre.

Hilsen Jan-Arne

Sunniva sa...

Ja, prøve nu.. Hehe :D

Så artig da!
Det blir vel koselig.
Ntåå, savne dåkker og kjempemye. Det e bra! Dåkker får kose dåkker ;)

Savne dæ og! Klem

Sunniva sa...

Hei, Jan-Arne!
merke æ savne å spille fotball nu allerede, så tror ikke det blir noe problem :) hehe

Det blir nok bra! Hadde vært koselig å vært med på det, men får vente til neste år ja.
Tusen takk!

Anonym sa...

fint og ryddig rom ja :-D
btw, mitt hårband? ;o

miss u <3

Sunniva sa...

Hihi! Mye mulig det ja, sorry! (a)
Savne dæ og, lillevenn <3