onsdag 3. september 2008

Tyskera!

Nå er tyskerne ankommet, og det er faktisk utrolig deilig å slippe å være de sjenerte og nye, men heller være de "erfarne" og faktisk føle seg som en del av denne familien. Også er det gøy at vi er flinkere i engelsk enn dem! Er så godt å merke at man forbedrer seg etter hvert.

Men en rar ting er at jeg har fått inntrykket av at alle tyskere røyker - noe jeg ikke tror er tilfelle, men hvor stor er sannsynligheten for at tre vidt forskjellige tyskere ungdommer i samme hus røyker? I følge Melanie er den ganske stor siden hun sier alle tyske ten-åringer røyker. hm

Har fått tilbakemelding om at de to siste blogginnleggene mine var litt negative, så her kommer en gladmelding; jeg føler allerede at jeg er blitt mer selvstendig! Vaska gulvteppet jeg sølte cappuchino på igår, og det ser meget rent ut nå. Vasket muligens bort et par flekker som var der fra før av og, man blir jo helt revet med..

Her ser dere askepott in action;

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihii, så flink du e :D
-fie

Sunniva sa...

Tihi ;) <3