onsdag 3. september 2008

Ny dag, nye muligheter

Okey, det forrige blogginnlegget ble kanskje litt vel emosjonelt, men alt går mye bedre i dag! Sto opp rundt halv tolv, tok meg en liten joggetur og spiste frokost etter det.
Joggeturen var litt av en skrekkopplevelse ettersom jeg rota meg litt bort, men flink som jeg er klarte jeg selvfølgelig å finne veien tilbake igjen uten noen større problemer. Ble litt sjokka når jeg så at jeg hadde jogga og surra rundt i bare en halvtime, men regner med det blir litt bedre og lettere når jeg blir litt bedre kjent. Gatene her minner meg faktisk veldig om gatene på prærien hjemme i hammerfest, så dere kan jo teenke dere! Det er jo reine labyrinten, haha.


Meg som spiser en sunn og god frokost. Sjekk; ordentlig brød! æ e fornøyd ;)


Godterkurven.. not good!

Senere i dag kommer det to til tyske studenter, på 17 år eller noe, som skal sove her tre netter. Det er egentlig helt idiotisk ettersom det ikke er plass til dem. Eller er plass, men de begge må dele rommet til Adara og Coral også må de to sove med moren. Vet ikke om vi får sett de tyske så mye siden de blant annet skal til London en dag og Winchester en dag, men blir sikkert koselig. Koselig å se noen andre her i hvertfall.
På torsdag og fredag er det freshers day, og mandag begynner skolen. Regner med tia går fortere da, og at vi får mer å gjøre. Tipper ting faller mer på plass da.

Ingen kommentarer: