søndag 7. september 2008

En litt annerledes søndag

I dag er det søndag, men jeg storkoser meg! Dagen begynte med at jeg og Melanie sto opp i halv ti-tia, dusja og stelte oss også gikk vi til car boot'en som er en av Zoe's jobber. Vi kom forsent, haha sjokk. Men vi fikk hvertfall snakka med noen ungdommer der, to av dem går faktisk på st vincent, så det var bra. Vi spurte dem feks. hva de gjør på fritiden å sånt, men da fikk vi bare det samme svaret som vi har fått hele veien; det er egentlig ingenting å gjøre i Gosport. Eneste er bowling, kino, shopping eller dra på besøk til venner/være med venner. Og da fikk vi klar beskjed av Coral; "you have to get som friends".
En av jentene vi snakket med var 18 år, så hun var altså ferdig med college, men hun snakket om at det var et bord i kantinen vi måtte holde oss unna hvis vi ikke ville involveres med raringer. Så fortalte hun om at det engang var ei gother-jente som prøvde å bite henne i nakken, men senere i samtalen bryter hun andre jenta inn og sier "oh, that's my friend, but i don't like her.. So she's not really my friend". Haha, syke folk. Men vi fikk hvertfall høre at det ikke var nooe problem å skaffe venner når college starter for fult, så det er jo godt å høre.
Før vi dro til Emma's house dro vi en snarttur innom en shopping gate et sted vi ikke har vært før. Herlig med shopping på en søndag da, det falt virkelig i smak. Vi fikk en frist på en time, og på den tida rakk jeg og Melanie å gå innom to butikker. Det var litt synd, men var uansett ikke noe sunt å gå rundt der. Var ALTFOR billig! Kjøpte tre bukser til tilsammen 59 pund, og masse andre topper. Har ikke ord.
Når klokken var rundt halv fire dro vi til Emma hvor vi fikk servert cola og sjokolade også fikk vi se rundt i huset hennes. Rommet som jeg og Melanie skal dele der er nesten like stort som rommet mitt hjemme, så blir jo to uker med luksus i forhold til her hjemme i Southway Bridgemary.

Btw, det der om at det ikke er lurt å snakke så mye på telefonen med familien sin er bare tull. Prata med mamma og kristine både i går og i dag og jeg føler meg bare så bra etter å ha fått høre stemmene deres igjen :) GLAD I DERE <3

I morgen begynner skolen på ordentlig, så skal skrive mer etter dagen i morgen.

8 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

Så fint at du har kosa dæ i dag :) ilu <3

Sunniva sa...

ilu too <3

Anonym sa...

hei sunniva.har hatt en fin dag.har vært i kvalsund og plukket bær.det var lite men deilig å være ute i nydelig vær.er så glad for at du har det bra.VELDIG GLAD I DEG.natta skatten min.klem mamma.

Sunniva sa...

hei! E godt å høre at dåkker kose dåkker og har det bra. glad i dæ og mamma, natti <3

Maria Nordmo sa...

Bra å høre at du har det fint :) Lykke til med skolestart! Det kommer til å bli NULL problem å bli kjent med folk når skolen begynner, trust me, har akkurat vært igjennom det :) E helt 100% sikker på at det kommer til å gå så glatt som bare det. Savner deg kjempemye! Føles så merkelig å ikke se deg ca hver eneste dag.. Huff. Kjempeglad i deg! :) Stor klem <3

Sunniva sa...

Maria! Tusen takk :) okei e godt å høre.. Har hørt fra andre og at det ikke e nå problem, selvom æ har også har hørt at Gosport-folk e litt spesielle :o
Ja, e raart.. Savne dæ og, kjempeglad i dæ sweetie <3

mamma sa...

kjære sunnivaen min.lykke til på skolen imorgen.gleder meg til å høre om oppstarten imorgen .stor klem fra mamma.

Maia sa...

Hei :)
Liker bloggen din. :) Håper det går bra videre;) En ting jeg lurte på: hvordan får du til sånn at det står når blogglinkene du har, er sist oppdatert? Feks "bjørn i england. "nice day" sist oppdatert 23 timer siden" :P Håper du kan svare :)