lørdag 13. september 2008

Chinese chicken chinese

I dag har vært en bra dag, er skikkelig glad!
Skoledagen i dag har vært en av de beste. Fikk ikke droppa kjemi, så må nok ha en siste time til i det faget, men det får jeg bare tåle.
Etter skolen var det rett hjem, med stappfull buss som vanlig. Det er så uvandt å ta buss til å fra skolen hver dag. Og er helt teit av skolen å ikke leier inn en egen skolebuss til studentene når de vet hvor mange som skal til og fra den veien hver dag - men nok om det!
Etter middag skulle jeg og Melanie egentlig møte ei jente for å finne på noe, men når vi kom frem dit hvor vi skulle møtes var vi ca 40 minutter for sein, altså - jenta var borte.
Så vi dro til en kinesisk restaurant i Gosport sentrum i stede. Var skikkelig koselig, ordentlig girls night out. Tror det var akkurat det vi trengte i dag, bare komme oss ut litt og vi fant ut at Gosport faktisk er en nyydelig by når det er mørkt. Er så koselig med alle seilbåtene og utsikten mot Portsmouth og Spinnaker Tower. Har bestemt meg for at jeg alltid skal bo nært kysten!
Anyway, var skikkelig godt å spise ordentlig mat. Zoe er ikke verdens beste kokk (hun sier det selv og, så er ikke noe stress)så går mye i ferdigmat (spesielt kylling). Var så heldig å få en fortune coockie når vi betalte regninga på kina restauranten (eller var en fortune roll da, men) noe som jeg ble skikkelig glad for, for jeg har aldri fått en fortune coockie før! Men var et skikkelig dårlig råd uansett; "Now is a good time to strengthen old friendships". Eller egentlig er det kanskje relevant med tanke på at jeg må holde kontakt. Ikke vet jeg, men er alltid litt skummelt med sånne ting :o

Var visst noe feil med innlegget tidligere i dag, for vi skal slettes ikke se på noe museum i Gosport. Zoe skal på et kurs i morgen i Winchester, så da slår jeg og Melanie følge med henne dit. Der får litt tid for oss selv til å shoppe etc :D også ved lunsj-tider plukker hun oss opp, også skal vi dra for å se på en katedral.
Så i morgen (lørdag; helg) må vi være ferdigstelt og klare til å kjøre herfra kl 9! Litt stress ettersom det bare er 8 timer og 40 minutter til nå, men syns det er verdt det når jeg tenker på shoppinga i morgen ;)
G'night folkens. Oppdaterer i morgen

4 kommentarer:

Linda sa...

Du e heldig som bor med kysten!
Shopping e verd å stå opp tidlig for!

Ser ut som det går bra med dæ over there, det e bra!
<3

Sunniva sa...

Ja, æ like det :D
Eeenig der!

Joda, går opp og ned, men sånt må man vel regne med <3

Anonym sa...

hei Sunniva.En liten klem til deg vi har det også bra.Har Zoe undersøkt om mulighet for å komme med på et fotball.lag?T ror det er veldig viktig med tanke på å etablere flere bekjentskaper.klem mamma

Sunniva sa...

Hei mamma. Nei, har ikke spurt ho enda, men gjør det i dag :) Jepp tror og det e en god ide. Klem