søndag 14. september 2008

Rolig søndag

Våknet av at mamma ringte meg i dag klokka halv ti. Var skikkelig koselig, men var på en måte litt forvirrende og. Hadde nettopp sovet og drømt, og som de som kjenner meg vet så har jeg en tendens til å være litt forvirret/ustabil når jeg nettopp har våkent. Er en stund til dere får oppleve at jeg har forsovet meg til trening igjen, haha ;)
Måtte bare sove litt mer etter telefonsamtalen, bare to timer til, er jo tross alt helg. Og så gikk jeg ned å fikset meg frokost. Tre rundstykker (de er seriøst laget av luft) og en kopp te.
Etter det satt jeg meg ned med noen lekser, men de fristet liksom ikke så veldig mye, så da så jeg heller et par friends episoder i stede. Planen i dag var egentlig å dra på et museum, men når Zoe kom hjem fra car booten var det visst for sent. Så det eneste jeg har gjort i dag er å spise, sett friends og gjort litt lekser. Er greit å chille litt, men det får da være grenser. Tror jeg må få med meg Melanie å gå en tur før vi legger oss - blir jo rastløs av det her.
I morgen skal det være en danse konkurranse på skolen etter skoletid. Får oppdatere i morgen når jeg vet mer om det, men det blir nok artig.
Var noen folk i engelsk klassen som bare plutselig spurte om jeg skulle være med på det. Nevner ikke navn pga. det er en person som jeg vet om som oversetter bloggen og leser den. Freaky. Men uansett, man kan visst være med på denne konkurransen som både danser, bak-danser, stylister eller bare tilskuere. Tror jeg nøyer meg med å være tilskuer denne gangen, tar det litt rolig i begynnelsen ;)

Legger ut noen bilder fra i går, da vi var i Winchester;


Shoppegata


Winchester guildhall


Det runde bordet


Meg og Melanie og en dronning


Winchester cathedral, visstnok en ganske kjent katedral, men fin var den hvert fall!

Btw; 12 dager til sex and the city the movie kommer ut! Herrrlig :D

10 kommentarer:

Maria Nordmo sa...

hahaha, hvem e det som oversetter bloggen din? lite spess!

miss you <3

Sunniva sa...

Han gutten som æ hadde kjemi lammi, æ blir redd :o

savne dæ og blomsterpiken min <3

Maria Nordmo sa...

hvordan i all verden klarer han det? :o

<3

Sunniva sa...

han sa han bruke en oversetter elns, kanskje han oversett et og et ord også les han det liksom.. Ikke vet æ ;)

Ida sa...

huh? sex and the city filmen har kommet ut allerede da! den er aa kjope paa super'n her hvertfall!:P

Sunniva sa...

e det saant? Haha ;p men det e bra da!

Anonym sa...

hei sunniva!! høre ut som du har det kjempe hyggelig:) høres så gøy ut. og på onsdag flytter jeg til sheffield, så da må vi møtes en gang:D glad i deg:)
klem kristina

Sunniva sa...

Hei kristina :) Åå, så bra! ja, det må vi, glede mæ allerede :D glad i dæ og, klem!

Anonym sa...

Å så gøy at Kristina også kommer til England. Da kan dere møtes.
Hun pakker nå og gleder seg veldig.
Fie kan komme til deg i vinterferien, vi kan snart bestille biletter.
Det er så godt å høre at du har det bra.
klem mamma

Sunniva sa...

Ja, det e kjempebra! :)
åh så bra, glede mæ til det.. Har det kjempebra, håpe dåkker og har det bra :) stor klem