lørdag 19. juli 2008

Yes!

Akkurat nå sitter jeg midt ute i ingenmannsland, ca 2 timer utenfor Bergen, på en liten øy kalt Tysnes. Henger mer eller mindre ut gjennom vinduet i øverste etasje (så langt opp jeg kommer), men hva gjør man vel ikke for litt dekning og nett?
Fikk en ny gledelig mail fra Zoe i dag. Skal heldigvis ikke dele rom med verken Adara eller Coral, som jeg en stund trodde, men rett og slett en annen jente familien har bestemt å ha boende hos seg samtidig som meg. Hun er tysk og heter Melanie. Er skikkelig happy for denne nyheten. Vi skal gå på samme skole og dele rom.

5 uker igjen i Norge, men gruer meg ikke sååå mye nå lenger.

2 kommentarer:

Linda sa...

Det e jo kjempebra, det va jo det du hadde ønska?:D Skikkelig trist at vi ikke fikk sagt hadet, men vi må holde kontakta <3

Veronika Haaland sa...

hehe offdå!!!

Bare gjør d! e bere ittepå:)

Ellers då? glede du deg? msn? =)