lørdag 12. juli 2008

Svar på e-mail

Fikk et kort, men riktignok koselig svar på e-mailen jeg sendte til Zoe. Hun skrev blant annet at det var koselig å høre fra meg og at de likte bildene de hadde fått gjennom ef. Ellers skrev hun at hun trodde det var mye sportslig på skolen, men hun sendte og en link til et damefotball-lag i Gosport. Tror det er et fitness senter i gangavstand fra huset, så det hørtes også ganske bra ut!
Hun nevnte også at Gosport ligger helt nede med kysten og at det alltid er mye å gjøre og mange steder å oppleve. Kan ikke klage!

Må nevnes at jeg er i Trondheim for øyeblikket og besøker storebroren min og kjæresten hans. De sa forresten at de tenkte på å besøke meg i England til neste år, noe som hadde vært supert!
Blir i Trondheim helt til søndag og da drar vi til Bergen, og deretter Tysnes. GOD SOMMER! Endelig har jeg fått opplevd litt sol :D

Ingen kommentarer: