lørdag 5. juli 2008

Vertsfamilie

Tro det eller ei; ENDELIG har jeg og fått vertsfamilie!
Jeg fikk mer eller mindre sjokk når jeg så det selv. Plutselig ble alt så mye mer virkelig! Jeg gikk innom ef sine sider for den daglige sjekken, men var aldeles ikke forberedt på å se noe som helst annet enn den vanlige tomme siden.
Familien min bor helt sør i England, nærmere bestemt Gosport i Hampshire - med rundt 75000 innbyggere. Tror det ligger ganske med kysten, så forhåpentlig er det varmt der nede og.
Vertsmor heter Zoe og vertsfar heter Marcus. De har to døtre, Adara og Coral, på 12 og 9 år.
Hadde i utgangspunktet ikke lyst på en småbarnsfamilie, og heller en vertsbror/søster på min egen alder, men tipper jeg får et flott år. Og det blir sikkert ikke sånn jeg forventer meg uansett.. Satser på at det blir mye bedre!
Alt i alt synes jeg de høres ut som en koselig familie med interesser som egentlig passer meg ganske bra.

Min nye skole:


Skolen består av rundt 1200 studenter + et større antall av studenter som er voksne.
Omtrent tre-fire ganger så stor som min gamle skole.

Har ikke så veldig mye mer å komme med nå.. Skal prøve å skrive en mail til familien nå, og så får vi se hva som skjer! ;)

9 kommentarer:

Linda sa...

Dødsbra! Du må oppdatere hvis du får svar! ;)

Sunniva sa...

Jepp, skal det! Æ e fortsatt helt sjokka :o

Ida sa...

gratulerer med vertsfamilie da! hørtes jo veldig lovende ut:)

Sunniva sa...

Takktakk! :)

Anonym sa...

heihei=)

Leste bloggen din og virke som ein koselig plass=)

Eg legge deg te eg viss d e greit;)
ska sjøl te england=)

Anonym sa...

kom anonym. men d e meg! haha

Veronika Haaland sa...

årh! Sånn =)

Julie sa...

Hei:) Legger deg til i lista mi:) Så bra med familie! Jeg har lyst å ha småsøsken, og håper på å få familie snart;) Heldig du:)
SKal til Portugal;)

Julie sa...

Åh, kjekt å høre:D