fredag 1. august 2008

Familien Lock

Har akkurat snakket med familien Lock på telefonen. Litt spesielt, de virket ikke så glade akkurat :p Men hvertfall; fikk først prate med Marcus, eller bare Marc som han selv uttalte det. Han sa egentlig ikke så veldig mye, bare ett kjapt "your english is very good" før han ga telefonen videre til Zoe fordi han selv var opptatt. Hun virket ganske hyggelig, og dialekten deres var også fin. Ettersom jeg forsto det er Melanie (den andre, tyske utvekslingsstudenten) litt yngre enn meg. Eller mest sannsynlig et år yngre siden vi begge er 16 og jeg er født seint på året. Også må vi ta buss til skolen. Og Zoe skal hjelpe meg å melde meg på et fotballag.
Etter litt mer småprat ga hun telefonen videre til Coral og deretter Adara. Coral er den minste og hun hadde skikkelig søøt stemme. Hun virket litt sjenert, men herregud hun er bare 9 år. Adara virket litt mer frempå og hadde litt mer attitude for å si det sånn. Men fniste etter hver setning. Søtt i begynnelsen, men i lengden blir det slitsomt.
Jeg spurte om hun syns det kom til å bli rart og plutselig ha to utvekslingsstudenter boende hos dem ett helt år nå fra høsten, men da svarte hun bare at hun syns det var ok. De hadde nemlig hatt utvekslingsstudenter før, men bare for noen uker/måneder. Slik jeg forsto det hadde de nylig hatt ei spansk jente der, så de er nok ganske godt vandt med dette.

Jeg vet ikke helt, jeg. Sitter egentlig igjen med en følelse av ingenting etter denne telefonen..

3 kommentarer:

Mari sa...

Hey :)
Kjøpte de på en butikke som heter Bianco, det er en skobutikk:)

Veronika Haaland sa...

eg syns d va bra du ringte iallefall:)

TRor alle føle litt av den følelsen etter tlf samtale då! men d går nok bra!
Glede du deg?:D

Veronika Haaland sa...

jwg gleder meg jeg også!!!
men i d siste har det vært litt, oi jeg reiser om ikke så lenge:>/

tror ikke det har gått riktig opp for meg enda:|