fredag 1. mai 2009

I ♥ shopping

Tenk at vi er i mai maaned allerede - jeg fatter det bare ikke! Dette aaret har gaatt saa sykt fort, og spesielt maandene etter jul har bare floget forbi, skjonner ikke hvor tiden har blitt av! Dagen i dag var varm og sola skinte som bare det.
Dro til byen etter skolen i dag, eller var litt foer skolen var ferdig, og gikk en rask tur innom new look. Hadde egentlig ikke tenkt meg noe spesielt annet enn et par svarte ballerinaer siden jeg mistet de forrige i Amsterdam (haha), men planen gikk ikke helt som planlagt.
Men naar du har fine store butikker, med masse klaer og salg, saa maa man bare si som Maria sa; bless England, og utnytte det til det fulle!


For dette..;

To smykker og et armbaand

to singletter (turkis og beige), blaa sommertopp/kjole, leopard kardigan, graa og svart kjole/topp, svart tights og svart hoyt paa livet shorts

brune skoletter, svarte ballerinaer og hvite tennissko

(fikk riktignok 20% studentrabatt, men liiiikevel) = syke 1080 NOK!

... Skjer bare ikke i Norge!

I kveld blir det pakking paa meg, for klokken halv aatte i morgen tidlig gaar bussen til Manchester hvor jeg skal tilbringe de neste tre dagene med masse herlige folk! Gledings :D god helg!

2 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

kos dæ masse jenta mi! love you!

Trine Rollefsen Næss sa...

Heei, Sunny!:D

Oj, det må æ si! E litt typisk dæ, men æ skjønne; det va syykt!:D Tar du mæ med på shopping til England en gang?

Kos dæ masse, og NYT den siste måneden! Kommer til å gå sykt fort til fram til æ ser dæ igjen! Glæde mæ!<3