torsdag 30. april 2009

Kaputt

Ja, i dag regnet det altsaa igjen. Og ikke nok med det, akkurat paa en dag som denne maatte jeg gaa rundt og lete etter bank etter bank, for kortet mitt vil altsaa ikke virke. Stripen er visst helt odelagt, men noen ganger gaar det an aa bare bruke chippen - men naa gaar visst ingenting. Provde sikkert i 10 forskjellige banker, men det vil bare ikke gaa :( sikkert veldig artig for dere aa lese, men maa bare faa lov aa klage litt. Er jo krise da! Skal til Manchester paa lordag og maa betale kjoretimene mine! Er saa typisk at saanne rare ting skjer naar jeg ikke er hjemme med Sparebank1 + foreldrene mine som vanligvis ordner opp i slike ting. Men da maa jeg bare vise fram min selvstendige side og prove aa ordne opp. Er fortsatt litt usikker, men kommer sikkert opp med en fantastisk god idee skal dere se!

Hadde ogsaa proveeksamen i engelsk i dag. Gikk ikke akkurat supert, men helt greit. Det fine med skolesystemet og opplegget med stort sett alle fagene er at alle provene og stilene man leverer inn i lopet av aaret ikke teller i det hele tatt, men bare er ovelse til den store eksamenen(e) som stort sett teller 100% (hvis man ikke har coursework i tillegg da, men det teller uansett mindre). Jeg liker det, men tror jeg har blitt litt slov av det ogsaa, er saa annerledes fra norsk skole.

Naa sitter jeg bare aa venter paa middag, som i dag er gammon (stort skinke) + brokkoli i ostesaus og gronnsaker. Have a nice day!

2 kommentarer:

Linda sa...

ah, irriteranes! men æ trur du e blitt kjempeselvstendig det her året, så det der kommer du helt sikkert opp med en løsning til!:) når skal du ta oppkjøring forresten? Og når kommer du hjem?!:)
forresten, æ elske brokkoli i ostesaus :D

Sunniva sa...

Hei! Ja, ae fiksa det i gaar :D
trur det blir i slutten av mai ca, faar se! Har ikke bestilt billetta enda, saa maa gjoere det snart, men tippe det blir rundt 12./13. juni ;) saa e foer bursdagen din! Mhm, va blomkaal i stedet, men va godt :D