søndag 26. april 2009

Bournemouth

I gaar dro jeg og Melanie til Bournemouth for aa tilbringe dagen der. Er saa mye jeg vil se foer jeg flytter hjem igjen, saa maa bare utnytte de fine sommerdagene og hver sjanse man faar. Var en utrolig fin by som jeg virkelig anbefaler folk aa se. Vi gikk gjennom byen med masse fine butikker, saa masse fine parker hvor folk laa aa solte seg og selvfolgelig stranda med surfere og pieren. Vi hadde planlagt oss opp i den store luftballongen "Bournemouth eye", men uheldig som vi var floy den ikke denne dagen. I tillegg hadde vi planlagt aa dra paa akvariumet her, men kom 10 minutter for sent.. I stedet dro vi til Ben & Jerry's og tok oss en milkshake vaer, foer vi dro paa kino og saa filmen 'I love you, man'. Utrolig artig film, og utrolig koselig dag!









I dag har dagen gaatt til soling i hagen og naa og senere maa jeg henge i aa jobbe med skolesaker. God sommer!

3 kommentarer:

Ida sa...

haha, den filmen så jeg her om dagen også. dritmorsom, sant!:D

Maria Reite Nilsen sa...

god sommer du liksom! e nån som har det ;)

Anonym sa...

ja samme sir æ.. god sommer liksom ;p
her har det snedd i dag!