fredag 20. februar 2009

Brighton







I gaar var vi altsaa i Brighton. Var en utrolig fin by, men folte egentlig ikke vi fikk sett saa veldig mye av den. Kom fram litt etter tolv. Da motte vi en venn av Emma og saa gikk vi alle i lag fra togstasjonen til sentrum. Vi gikk gjennom en park og forbi masse smaa, artige butikker. Det er saa typisk engelsk med alle de smaae butikkene - men jeg for min del har ikke noe i mot alle de vakre, smaa sakene, haha. Etter aa ha gaatt en god stund rundt om kring, satte vi oss ned paa en koselig restaurant. Der spiste jeg fajitas og jordbaer og is til dessert - naaam! Etter dette gikk vi videre og kom til Brighton pier. Der skjedde det litt av hvert. Var utrolig fint med tanke paa utsikt osv, masse spillerom og automater og tivoli. Kunne ikke unngaa og tenke paa hvor mye bedre det hadde vaert aa vaere der naar det var litt varmere + hvis jeg hadde vaert med vennene mine i stedet. Mel hadde jo besok av tyskervennen sin, saa de pratet tysk og hadde det sikkert artig i lag med det. Men var en bra dag likevel. Er saa glad for at jeg har verdens artigste vertsmor da! Hun kjopte seg til og med "parykk" paa claire's, fordi hun saa gjerne onsker seg langt haar. Haha, hores spesielt ut, og hun er det, men hva gjoer det? Etter at vi hadde gaatt en liten tur paa stranden (lille Alex ville saa gjerne), gikk vi paa en liten pub og hvilte oss litt foer vi dro hjem igjen etter en lang dag. Jeg og Alex var forresten outsidere hele dagen ogsaa, med tanke paa at alle unntatt oss roykte. Ble ganske irritert til tider, men er vel noe jeg burde vaere vandt til naa.. Ble heller ikke noe saerlig shopping. Ingen andre var i shoppehumor, og er ikke noe artig aa gaa rundt aa se alene! Kjopte bare filmen 'the house bunny' og saa den for jeg la meg i gaar. Festelig film!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Sunniva.
Fine bilder-dit har jeg lyst til å dra.
Klem fra mamma.
Skriver mer i morgen.