tirsdag 27. januar 2009

Snowflake

Ettersom "bestemoren" min ikke klarer aa si Sunniva, eller som de sier her; 'Suniiiva', kaller hun meg like gjerne Snowflake. Tror hun rett og slett ble lei av aa si feil HVER eneste gang, og Alex ("lillebroren" min paa fem) retter paa henne hver gang: "It's not Suviiina, it's Suniiiva".

I dag har jeg ikke gjort saa altfor mye. Hater tirsdager paa skolen, de er altfor lange. Starter klokken ni og er ikke ferdig foer klokken fire. I dag maatte vi til og med vente en halvtime paa bussen, og enda kom vi en halvtime forsent til skolen. Grunnen til det var at det hadde vaert en bilulykken paa veien fra Fareham, noe som vil si at all trafikk hadde stoppet opp den veien. Heldigvis er en stor del av skolens elever brukere av bussen, saa var ikke noen big deal, siden saa mange kom senere. Men hvert fall, var utslitt naar jeg kom hjem fra skolen. Satte meg rett ned i godstolen, med en muffins i den ene handa og en kopp kamillete i den andre ogsaa saa jeg gilmore girls - deilig!
Etter middagen gjorde jeg litt lekser, tok et bad og naa sitter jeg her og chiller. Skal ogsaa bestille billetter til London om et oyeblikk. Det blir dagstur med noen andre studenter, med shopping og kanskje madame tussauds. Gleder meg kjempemasse! Skal jo tilbake til London om to uker igjen ogsaa, saa kan ikke klage! Har det helt herlig :D
Og gjett hva? Paa fredag skjer det! Skal nemlig ha min forste kjoretime! Blir godt aa starte opp, og tror ikke det er noe problem aa faa tatt lappen foer jeg drar hjem igjen, for en jente her nede fikk lappen i forrige uke og hun startet i november - saa gaar nok fort! Men hun tok bare 25 timer da.. Er det vanlig?

Naa skal jeg gjoere ferdig leksene og saa se litt paa tv. Lekser og skole er egentlig det jeg har minst lyst aa gjore akkurat naa, vil mye heller reise rundt og oppleve ting - noe som jeg syns dette aaret burde handle mest om! Jaja, ikke lenge til ferie heller naa, saa skal nok gaa bra - og da faar jeg sett Maria og Kristina igjen <3 wii! Blogges!

4 kommentarer:

Maria Reite Nilsen sa...

Heia sweetheart! Så fint å høre at du har det bra :) Du klare nok lappen helt fint!

Måtte flire litt av bynnelsen av innlegge når du snakka om kordan dæm uttale navne! sunnIIIIva

lu <3

Sunniva sa...

Heia! Haape det :D

Haha, ja det e litt artig. Lu2 <3

Anonym sa...

Hei kjæreste Sunniva.
Så artig hun høres ut.
Så bra at du skal begynne å kjøre-gleder meg til å høre mer om det.
Tro det eller ei,men jeg har vært på trening idag.Trent med vekter og deretter gikk jeg tur rundt prærien.
Er for å si det mildt-oppkvikket og glad.
Du skal få nærmere rapport om treningsutviklingen fremover.

Vi hadde en kjempefin feiring av bestemor sin bursdag.Hun var så fornøyd med dagen sin.Hun ble så glad for at du ringte.
Du er alltid så omtenksom og skjønn ,og jeg er så glad i deg.

Jeg gleder meg veldig til du kommer hjem igjen......
Klem fra mamma og sov søtt.

Sunniva sa...

Heia mamma.
Glede mae og kjempemasse, blir spennanes.
Bra, saa flink du e!

Ja, ho hortes veldig glad ut! Bra ho fikk en saa fin dag og at alle hadde kommet for aa besoke ho.

Glede mae ogsaa, det maa ae innromme.. Glad i dae <3